Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 24 January 2013

[video] Bertapa Sayangnya Nik Aziz Terhadap Karpal Singh Mengatasi Tun Dr Mahathir


Oleh kerana Karpal Singh merupakan kawan seperjuangan Nik Aziz dalam Pakatan Rakyat menyebabkan Nik Aziz menyimpan rasa sayangnya terhadap Kapal Singh sehingga beliau sanggup menyeru akar umbinya agar bersabar dengan karenah Karpal Singh. Lihat video bawah ini yang bagaimana Nik Aziz mengharapkan akar umbi PAS fahamkan yang "Orang Yang Bercakap Macam Karpal Singh Makin Kurang"

Itu sebabnya Karpal Singh orang tua yang perlu dihormati! Karpal dilahir pada 28 Jun 1940 tentulah Nik Aziz harap dihormati sebagai orang tua bukan? Tetapi tun Dr Mahatir dilahirkan pada 10 Julai 1925 dan tidak pula Nik Aziz anggap sebagai orang tua yang perlu dihormati sebaliknya  Tun menjadi sasaran serangan  akar umbi PAS dalam apa jua keadaan. Wahal Tun 10 tahun lebih tua dari Karpal tetapi keistemawaan lebih kepada karpal?.

Kalau mengikut cara Tun mendesak orang melayu bersatu manakala Karpal Singh mendedah Nik Aziz Haji Hadi dan majlis Ulama membenarkan khalimah Allah dibenarkan diguna sebagai kata penganti God dalam bible versi melayu. tetapi Karpal Singh perlu dihormati sebagai orang tua menggatasi Tun Dr Mahathir yang ingin melayu bersatu sebagai saudara seislam.

Itu belum kita sentuh bagaimana cara akar umbi PAS menyerang Tun sampai tahap mempertikaikan status keimanan Tun Dr Mahathir? Memang Pecah Palak Mikir dengan manusia mengutamakan politik dari menunaikan tangungjawap sebagai seorang muslim yang dituntut bersatu dengan nama Allah.

3 comments:

Anonymous said...

ini tua kutok bengong.

Warga Pulau Melaka said...

Kes lagu ni pun PAS Tidak bolih selesaikan .. kes kes lain koho berat Pas nak selesai .. kata pakatan.. Allah taala doh tunjuk ..
Nok wat guano .. Keldai bolih Terbang...

Anonymous said...

Tak baik hina org.Kita boleh bg pendapat tetapi bukan dngn cara menghina atau mengecam.Allah dn rasul tidak pernah mengajar kita menghina dn mengecam org yg tidak sependapat atau tidak sehaluan dngn kita.Biarkanlah nik Aziz yg kita tahu selalu sangat membuat komen ataupun pendapat beliau yg kebanyakkan merugikan umat Islam dimalaysia.Beliau tidak pernah memikirkan kesan dari percakapan beliau oleh kerana bencinya beliau terhadap umno dn kepimpinannya termasuklah bekas bekas presiden umno.Kita doakan supaya suatu hari nanti beliau akan tersedar jua akan kesilapan yg beliau lakukan.Doa keburukan yg pas lakukan terhadap umno adalah manifestasi terjemahan pemikiran buruk nik Aziz berserta kawan2nya.Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas beliau dn rakan2nya kerana Allah melarang kita mendoakan keburukan atau melaknat saudara seagama dngn kita.Semoga Islam dn umno lebih cemerlang dihari2mendatang.Allahuakbar!Allahuakbar!Allahuakbar!hidup umno!Hidup umno!Hidup umno!

Isu Terkini

get this widget here