Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 9 February 2013

Terbaru Majlis Syura Mahu Main Kotor Lagi Pekerna Nasharudin ?

Tidak sudah-sudah ke Majlis Syura mahu main kotor? Sendiri pecat orang tanpa bicara tanpa memanggil mangsa menjelaskan. Dan sekarang sudah mahu Nasha homati Majlis Syura dengan menyuarakan apa jua masalah kepada Majlis Syura. Boleh ke camtu?

Alahai intergriti Majlis Syura pun patut dipertikai ada ke patut dihormati sedemikian rupa. Pada hal lupakah apa Nik Aziz cakap pada Nasha.

Layak ke.... Pecah Palak Mikir
Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

Agent X said...

salam perjuangan sdr. mohon berjuang bersama sdr. tolong link kan juga keadilanxsarawak.blogspot.com dlm blog hebat sdr.
Tkasih.

Anonymous said...

Salam 1 Malaysia.Dalam rancangan Soal Jawab tv3 lepas Ustaz Nasha cakap berkaitan Kerajaan Perpaduan yang kecoh dulu adalah arahan Majlis Syura PAS kepadanya juga beberapa pimpinan PAS yang lain untuk bertemu dengan pimpinan parti-parti yang lain.Setahu saya,pembentukan Kerajaan Perpaduan ini amat ditentang oleh Dato Nik Aziz[betulkan kalau tersalah].Seakan-akan kuasanya lebih atas dari Majlis Syura.Kalau benaar,bukan ini menyalahi keputusan Majlis Syura?Tidakkah Dato Nik Aziz patut dikenakan tindakan yang sama seperti Ustaz Nasha?

Anonymous said...

tgna above their law and above their hukum.

Isu Terkini

get this widget here