Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 20 March 2013

Strategi Terancang DAP Perbodohkan Rakyat

Kerajaan Penipu Rakyat DAP Pulau Pinang kadang-kadang kebodohannya ketahap mempersendakan manifesto mereka sendiri apabila projek terowong dasar laut yang ingin dibangunkan bakal dikenakan tol. Wahal manifesto PRU13 untuk mansuhkan tol tapi DAP boleh buat kutipan Tol baru sebab Tol yang dikeluarkan DAP lebih halal dengan jaminan Majlis Fatwa PAS.

Sebab itu PAS setuju ala-ala kaldai dipaluk punggung oleh ketuanan DAP.

Bukan omong kosong kerana Lim Guan Eng sebelum ini lantang mahu memansuhkan tol sekiranya pembangkang berjaya membentuk kerajaan dalam pilihan raya umum akan datang.

Malah projek ini dilaksana dan diluluskan secara tergesa tampa perlu mempunyai sebarang kelulusan jabatan yang boleh menentukan keselamatan trowong jika berlaku kemalangan sehingga berlaku letupan dan kebakaran. Itu semua mengarut buat Lim Guan Eng kerana kepakaran dalam PKR DAP dan terutama PAS mungkin lebih baik dan sistemetik berbanding mana badan iktiraf membuat kelulusan di dunia ini.

Kenapa projek ini tidak boleh dilaksanakan atau diluluskan selepas PRU13? Barangkali Lim Guan Eng takut ini kali terakhir jadi MB.

Sesungguhnya strategi cukup berjaya buat mereka yang jenis buta tuli. Nang Pecah Palak Mikir.
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Isu Terkini

get this widget here