Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 18 March 2013

Video Terbaru Tian Chua Fitnah Mencuci Dosa #LahadDatu #OpsDaulat #Peace4Sabah

Dalam situasi terdesak Tian Chua terpaksa mencari helah terbaru untuk memukau orang PAS supaya percayakan dirinya dari memikirkan 9 orang anggota keselamatan yang terkorban kerana mempertahankan Lahad Datu. Fakta kebodohan Tian Chua terlupa yang sebahagian Pemimpin UMNO mempunyai ibu bapa dan sanak saudara di Sabah malah ada yang terdiri dari Etnik Suluk. Logikkah kerana hendak pertahan kuasa sanggup gadai ibu bapa dan sanak saudara sendiri

Malah Tian Chua kenapa tidak ceritakan apa urusan penting dia dan Sivarasa pergi ke Manila pada 7 febuari sebelum penceroboh memasuki Lahad Datu pada 12 Febuari.

Juga kenapa Tian Chua tidak menjelaskan dakwaan Suaram membiayai USD 2 Juta untuk pengganas sulu? Wahal dia mempunyai jawatan di dalam Suaram.

Juga perlu dijelaskan kenapa dia tidak menyaman SuaraKeadilan kerana telah memfitnahnya kononnya kenyataan Lahad Datu hanyalah konspirasi UMNO. dan dalam Youtube ini bukankah menunjukan Tian Chua cuba membawa isu Lahad Datu sebagai konspirasi UMNO untuk mempertahankan kuasa dengan fitnah terbaru pula? Watch "LAHAD DATU - CERAMAH TIAN CHUA TUDUH UMNO?" on YouTube Tian Chua adakah layak menjadi pemimpin? malah taraf warga negara harus dikaji semula?
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Isu Terkini

get this widget here