Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 31 March 2013

Video Wan Azizah Cabar Jawatan MB Khalib

Apa sudah terjadi dengan kabinet anak-beranak Parti Kencing Rakyat? Sedangkan suami isteri yang tidur sebantalpun bercanggah keputusan. Hairan bukan?

Sejarah- Wan Azizah sebagai Presiden parti telah memberi ruang dengan berundur supaya suaminya Anwar bertanding di Permatang Pauh dan menang serta menjawat Ketua Pembangkang.

Persoalannya sekarang antara Wan Azizah dan Anwar siapakah paling berkuasa terhadap parti? Kekecohan berlaku apabila Anwar pernah menggangkat Khalib Ibrahim sebagai Menteri Besar terbaik di Selangor. Betulkah atau gimik menutup pelbagai masalah yang melanda di Selangor?

Bukankah Khalib Ibrahim MB negeri yang paling banyak disaman? Jika ditanya punca sudah tentu Anwar yang perlu dipersalahkan kerana Anwar Penasihat Ekonomi Selangor. Malah segala polisi dan janji-janji manifesto 2008 telah dikarang oleh Anwar Ibrahim dan anak-beranak. Tetapi Khalib Ibrahim yang hanya boneka dan perisai untuk hadapi pelbagai serangan dari rakyat Selangor yang marah dipermainkan dengan istilah "Manifesto Bukan Janji Yang Perlu Ditunaikan". Itulah anak-beranak punya angkara dan orang lain tanggung bala.

Didalam PKR pula tidaklah menyalahkan Anwar sebagai mastermind tetapi salahnya kepada Khalib yang hanya berfungsi sebagai boneka perisai hadapan.

Tetapi imej PKR masih tercalar maka Anwar sembunyikan salah dengan menobatkan Khalib Ibrahim sebagai MB terbaik berbanding mana-mana MB yang pernah wujud sejak lebih 50 Malaysia Merdeka.

Lagi bukti Anwar hanya bersendiwara! setelah timbul ura-ura Wan Azizah bakal bertanding di Selangor dan Wan Azizah juga tidak menyukai Khalib Ibrahim yang ditelah terbukti banyak menimbulkan masalah kepada rakyat Selangor. Azizah kalau akui kehebatan Khalib dia akan bertanding di negeri lain.

Bukti semakin kuat apabila Wan Azizah tidak lagi merestui Khalib sebagai MB layak untuk penggal kedua dengan dipersetujui Nurul Izzah dan Azmin Ali walaupun antara mereka ada agenda lain.

Jadi apa makna pengikhtirafan Anwar terhadap Khalib Ibrahim?

Segala perancangan Anwar dimusnahkan dengan percanggahan pendapat dengan Wan Azizah dan fikirkan setelah anda menonton video ini.. Watch "Wan Azizah cabar kedudukan MB Khalid" on YouTube

Untuk mentabir negeri suami isteri sudah bercanggah apatah kalau untuk negara? Itu baru dua kepala dan masih ada dua lagi kepala dalam karpal kabinet anak beranak. Dan keempat-empatnya ingin menjadi nahoda. Jahanamlah negara! kalau Parti Kencing Pakyat ini kalau disokong!
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Isu Terkini

get this widget here