Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 12 May 2013

PUNCA NIK AZIZ TIDAK PERKENANKAN NASHARUDDIN MAT ISA

Seingat PMM telah perjuangkan perpaduan ummah sejak 2008 lagi. Sejak itu golongan seperti kami seting dihina dicaci dengan ungkapan penakut dan dayus kerana UMNO BN bakal tumbang di PRU13.

Tetapi golongan sepertinmkami tidak pernah putus asa walaupun pelbagai peristiwa mengkafirkan kerja-kerja orang seperti ini. Ramai dari bangsa melayu kita pandang serong dengan usaha ini tanpa memahami apa matlamat sebenar memperkuatkan perpaduan berasaskan Agama Bangsa dan Negara.

Apa jua dugaan kami redha dan tidak pernah malu menebalkan muka untuk perpaduan. Akhirnya dengan takdir Allah PRU13 sokongan UMNO PBB BARISAN NASIONAL SEMAKIN KUKUH BERDIRI DENGAN SOKONGAN YANG SEMAKIN KUAT DARI BANGSA MELAYU.

ALhamdulillah tetapi kita masih nampak bunga ketosakan dan perpecahan kepada bangsa melayu masih kritikal dan dengan perjuangan menyatukan islam melayu tidak harus diketepikan sama sekali walaupun kita tahu pandangan serong akan menjadi lebih hebat. Asalkan kita berusaha dengan ikhlas dan selebihnya kita bertawakal kepada Allah. Insya-allah.



Jika kita lihat diposter ini kita boleh renungkan tentang prinsip hidup kita dan arah mana harus kita tujui. Bersatulah.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here