Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday, 26 August 2013

Sekali Hujah Bernas Memperbodohkan Ustaz Azhar Idrus



Kali pertama saya terserempak dengan komen yang mementingkan negara orang tanpa menghiraukan kestabilan negara sendiri adalah daripada Encik Azhar Idrus di akaun Twitternya:

Pendapat saya, komen sebegini memang bermotifkan politik kerana umumnya, kerajaan Malaysia lebih mementingkan peranan tidak menyerang negara orang walaupun apa jua cara sekalipun.

Itulah kata mula pengarang PENA MINANG dan beliau memberi hujah penuh detail dari latar berlakang sejarah tanah Arab hingga perbandingan kelengkapan tentera temasuk risikan yang bernas. Jadi anda layari dan menilaikannya.

3 comments:

Megat Alam Gempita said...

Dah eksiden pun masih tak serik. Inilah yang dikatakan ularmak dunia...cari makan dengan tabur fitnah dan maki hamun. Kerjanya menghasut orang dan memenuhi nafsu seks semata-mata.

Bini keempat bila nak cari?

awe donde said...

Fyi,UAI xde Twitter..Jgn jd bodoh sgt please..

johnson baby said...

cukup2 la nak buat fitnah..sejak biler lak UAI ada twitter ni..kot ye pun nak kata/fitnah tengok2 lah dulu..bodo punyer admin ngan megat alam gmepita ni..cek dulu lain kali

Isu Terkini

get this widget here