Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 21 September 2013

Free Malaysia Today Pro Ideologi Komunis Serang Pendedahan Panas Datuk Idris

Sebuah portal Pro Pakatan Rakyat telah menunjuk taringnya sebagai portal yang pro parti komunis. Apabila bergitu berani dan lantang menyerang dan mempertikaikan tindakan Datuk Idris Buang menyentuh isu kaitan Komunis dan Sang Saka Malaya.

Menurut penulisan Ahli Pemikir Bebas dalam Parti Pesaka Bumiputera, Datuk Idris buang adalah jelas bila menyentuh isu ini tetapi sengaja diputar belitkan oleh FMT.

BENDERA SANG SAKA MALAYA YANG DI BELA OLEH PENYOKONG2 PEMBANGKANG ADA KAITAN DENGAN PENGGANAS KOMUNIS CHIN PENG? 
 Chin Peng merupakan Setiausaha Agung Parti Komunis Malaya yang memang nekad dari mula2 lagi untuk memerintah Malaya dan seterusnya Malaysia. 
Mereka sanggup membunuh dengan kejam sesiapa saja yang tidak sehaluan dengan mereka.Mereka main paksa dan mengguna kekerasan. 
Majoriti orang Melayu dan anak bumi Malaya , Sabah dan Sarawak memilih untuk menuntut kemerdekaan secara beradab diplomasi dan demokrasi dari British dengan di awasi Pertubuhan Bangsa2 Bersatu dan bukan cara komunis , menggunakan kekerasan dan bertumpah darah.  
Chin Peng dan rakan2 komunisnya sebenarnya bukan mahu orang Melayu atau anak bumi memerintah. CHIN peng di Malaya dan rakan seperjuangan mereka di Sarawak dan Kalimantan Indonesia di katakan ada strategi bersama.  
Mereka mahu memerintah Malaya dan Sarawak sendiri secara kuku besi. Itulah sebabnya mereka di tolak dan memang sudah jahat, mereka mengambil jalan jahat untuk menentang dan membunuh orang2 kita yang menolak mereka.  
Bukit Kepong, Tebedu Polis Station, Siburan Polis Station antara yang mereka serang dan anggota2 serta keluarga polis di bunuh dengan kejam sekali. Senjata api yang mencukupi serta organisasi yang cukup teratur dan " berdisiplin" mereka itu sama lah dengan Kongsi2 gelap tetapi bezanya , mereka beruniform , sanggup hidup dalam hutan dan gunung ganang dan kuat mengedar ideologi komunis. 
Ideologi ini nampak macam menyebelahi rakyat jelata tetapi sebenarnya memerah rakyat jelata untuk mementingkan ketua dan tampok atasan...macam gengsterlah.  
Ideologi inilah yang nak di sebar oleh orang melayu bangang macam Hishamuddin Rais, Khalid Ismath, Adam Adli,A Samad Said yang mengebarkan bendera SANG SAKA MALAYA yang sama dengan bendera yang Chin Peng kibarkan. Matsabu dan Ambiga rupnaya tak lari dari menyokong mereka menerusi BERSIH. . 
Begitu juga pemimpin2 Pakatan Rakyat yang menggunakan demonstrasi jalanan itu, sebenarnya demo jalanan BERSIH itu adalah strategi yang secara " logical inference" ada berkaitan dengan pejuangan Komunis Chin Peng yang cuba mengangkat bendera Sang Saka Malaya tersebut.  
Kalau demikian maka Anwar,Lim kit siang, Lim Guan Eng, Karpal Singh dll itu tentulah bersyubhah dengan gerakan mendaulatkan Sang Saka Malaya yang ada unsur2 komunis menerusi kaitan2 ini semua.  
KITA MENOLAK KOMUNIS CHIN PENG INI SERTA SEMUA PENYOKONG2 NYA DARI KALANGAN PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT DAN NGO2 YANG BERSEKONGKOL ITU.  
MAKA KITA TIDAK IZINKAN MAYAT CHIN PENG UNTUK DI ABADIKAN DI MALAYSIA KERANA IA AKAN MEMBAWA SIAL DAN KECELAKAAN PADA KEHARMONIAN DAN KEDAULATAN NEGARA .Sumber Facebook Datuk Idris Buang

 Tetapi penulisan ini sengaja diputar-belitkan oleh FMT dan menyerang Datuk Idris kononnya terlampau pro UMNO. ADAKAH ISU PENGARUH IDEOLOGI HANYA ISU UMNO SEMATA-MATA? Hakikatnya isu Chin Peng bukanlah isu berkenaan parti mana-mana kecuali cara pendekatan Ideologi ini memang benar menjadi pendekatan gerak saraf Pakatan Haram. Datuk Idris telah hujahkan dengan terperincinya.

Pokok pangkalnya, Chin Peng tak dapat diterima kerana dia bukanlah warganegara Malaysia. Dulunya telah ditawarkan pengampunan dan kewarganegaraan sebanyak dua kali, dan kedua-duanya ditolak Chin Peng. Sekarang bila dah mampos baru terhegeh-hegeh nak datang Malaysia kenapa? 

Kerana semasa nyawanya bebaki-baki paras hidung ada pula melayu-melayu bodoh yang seperti diceritakan Datuk Idris menjadi pepatung yang tali-talinya dikawal golongan bangsa biadap. Betullah memang jenis Melayu bodoh pun sampai sanggup makan babi kerana hendak membukti bertapa setianya kepada bangsa biadap.

Itulah yang menyebabkan Chin Peng teruja sangat nak kembali masuk Malaysia. Tapi minta maaflah abupun kami tidak kami benarkan untuk jejak kebumi ini.

Namun bergitu ada juga pengikut melayu bodoh ini yang kebanyakan dari kalangan orang-orang melayu biol. Mengatakan kenapa Jepun yang juga kejam boleh datang melawat Malaysia? Nampak sangat tidak tahu membezakan antara pengkhianat dengan penjajah mana yang lebih bahaya.

Penjajah biasanya dapat tawan mana-mana negara dengan bantuan pengkhianat. Tetapi bila misi mereka gagal adalah sukar untul mengulangi rancangam kali kedua kerana kewujudan mereka adalah sesuatu yang boleh nampak dan disedari. Sudah pasti pengalaman lama menjadi pedoman pertahanan bentenh sesebuah negara.

Berbeza dengan pengkhianat bangsa negara. Mereka ini adalah dikalangan sedara-sedara yang sedarah sebangsa. Selalu menjadi kearkaban pergaulan sebagai strategi menghasut, mencuri infomasi, menyalurkan info sulit kepada penjajah, sabotaj dan menjadi proksi pada mana-mana misi rusuhan hingga boleh merebak ke perang saudara. Fungsi pengkhianat lebih kepada memecahkan benteng perpaduan supaya lebih mudah penjajah masuk.

Itu antara sebab kenapa Chin Peng dilarang masuk. Dan apatah lagi gerakan yang mendukong Sang Saka, yang terselah tahap pro Chin Peng, ini mendapat pembiayaan dari tangan kuasa asing seperti mana pernah diakui sendiri oleh Suaram atau lebih tepat Suara Anak Haram mengakui menerima dana luar untuk pergerakan mereka yang juga pro Pakatan Haram.

Jadi dimana salahnya untuk FMT memutar belit cerita? Adakah mereka di arahkan membendung perasaan takut rakyat dari resiko semakin sedar dengan pegerakan pengkhianat negara? Akibatnya segala strategi agenda gerak perang  saraf melumpuh benteng perpaduan negara, mirip dengan strategi perang saraf  ideologi komunis, menjadi gagal.

1 comment:

cannonkapit said...

Siapa tahu di mana Bong Ki Chok,bekas pemimpin komunis Swak,berada sekarang?

Dgr cerita setelah diadakan perjanjian antara Kerajaan Swak dgn komunis Swak di Simanggang pertengahan 70an,Bong Ki Chok telah diberi sebidang tanah utk menyara hidup sbg rakyat biasa.Dikhabarkan juga beliau menternak khinzir.Betulkah?

Isu Terkini

get this widget here