Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 2 September 2013

Gempar Jawatan Anwar Haram Mencabul Rekyasa PKR

Wah apa sudah jadi? Anwar rupa-rupa diceritakan menyandang jawatan yang tidak wujud dalam perlembagaan PKR? Mari kita lihat siapa yang bongkarkan..



Tahukah anda bahawa jawatan 'KETUA UMUM PKR' atau 'KETUA UMUM' adalah satu jawatan yang tidak disebutkan dalam mana-mana Fasal dalam Perlembagaan PKR. Jawatan ini wujud kerana Anwar dan tidak boleh diganti atau dipertandingkan.

Maka amatlah pelik bilamana PKR sibuk mendakwa merekalah juara demokrasi sedangkan pada hakikatnya mereka sendiri mencabul rekyasa yang mereka agungkan selama ini. Sumber Penulis

1 comment:

Fikir Tajam said...

Peliwat yg tak mahu membela diri sendiri ini (bersumpah mahupun melakukan ujian DNA serta tak mahu saman Datuk Eskay) SELAYAKNYA berdialog dengan para peliwat lain serata dunia.

Peliwat Sang Brader (B) Anwar (A) Bin (B) Ibrahim (I) ini tak punya kredibiliti bukan sahaja sebagai pemimpin malah sebagai manusia biasa yg bermaruah pun.

Kesian PKR TOTOK termasuk abang dan adik aku yg TAKSUB dengan peliwat ini. Alah...Nik Aziz pun TAKSUB.... Hadi Awang....

Mereka ini tak kan percaya Anwar ini memangnya seorang peliwat waima anak isteri mereka sendiri diliwat.

Barangkali mereka hanya percaya yg Anwar memang peliwat bilamana mereka sendiri diliwat...

Kesian...

Isu Terkini

get this widget here