Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 23 September 2013

Perpaduan UMNO PAS Haji Hadi Bikin Mat Sabu Bengkak

Ada yang sangkakan Haji Hadi semakin melalut atau mempolitikan perpaduan UMNO PAS. Tetapi isu ini bikin blogger Pakatan naik angin apatah Mat Sabu mana mungkin mendiamkan diri. Namun perdekatan baru Haji Hadi menjadi kontravesi panas dan sepatutnya ini keutamaan semua pihak. Bergini kisahnya berdasarkan celoteh belogger pro PR



PAS sedia bekerjasama dengan Umno termasuk berdialog bagi membincangkan pelbagai isu jika PAS dipelawa, kata Abdul Hadi Awang

Katanya, PAS boleh berbincang mengenai apa sahaja isu dan sejarah membuktikan pemimpin-pemimpin PAS dan UMNO boleh berada bersama di atas satu pentas. 

Beliau berkata Mahathir Mohamad dan bekas Presiden PAS Allahyarham Fadzil Noor pernah bersama dalam satu forum suatu ketika dahulu. 
"Dasar kita boleh berbincang apa sahaja isu seperti jenayah, rasuah dan ekonomi. Kalau kita diajak kita boleh pergi, kita boleh bincang," katanya selepas pemberita selepas menyampaikan ucaptama pada Konvensyen Kolej Islam Darul Ulum di Pokok Sena, dekat sini hari ini.

TAHU BAGAIMANA BLOGGER PR MENGAMUK KLIK SINI AGAK-AGAKNYA MAT SABU DAPAT DIAM TAK?


No comments:

Isu Terkini

get this widget here