Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 29 October 2013

Satu Lagi Blogger Pakatan Cari Saman Mukhriz

Hebat betul!! Tak sabar-sabar blogger Pakatan cari pasal dengan Mukhriz yang baru-baru sudah buat kejutan kepada Malaysian Insider dengan amaran 2 jam mohon maaf dan tarik isu atau disaman. Tetapi puak-puak berani melulu dengan cerita suapan RM500K oleh Mukhriz.



Bercerita sekadar dengar-dengar cakap memang hebat dan berani dengan mencari pasal dengan Mukhriz agak-agaknya si blogger ini terlupa bagaimana Mukhriz henjut Malaysian Insider dekat pautan ini hingga tidak menyempat tergopoh-gapah mereka minta maaf dekat pautan ini. Si blogger ini mungkin tidak kenal siapa dan bagaimana sikap Mukhriz yang sebenar seperti di pautan yang pernah PPM siarkan sebelum ini iaitu sejarah Mukhriz sanggup terima keputusan tewas demi mengelak politik wang.

Kalau hanya hendak bawa keluar pengundi PKR dengan suapan RM500k tak ada maknanya buat Mukhriz kerana tidak ada apa-apa yang menguntungkan berbanding dia rela tewas dalam pemilihan parti hanya mengelak suapan ratusan ringgit demi perinsip anti politik wang.

Lu memang telampau berani....

1 comment:

Anonymous said...

Bro....betul..sokong kenyataan tu..blogger HamPas ni memang berani tetapi berani membodohkan diri dan mentolol siasikan pembaca-pembaca blog sampah seperti itu..syabas Pakatan R!

Isu Terkini

get this widget here