Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 31 October 2013

Tahniah Melayu Mazlyn Dibeli Gunapakai Sebagai Barua Pelapis DAP

PPM ingin mengucapkan tahniah kepada Dr Mazlyn kerana menjadi melayu yang dibeli dan digunapakai sebagai barua pelapis baru DAP. Keikhlasan dan kesungguhan anda cukup mengujakan kerana anda telah bersedia mengorbankan Agama Bangsa Negara kamu dengan hanya memahami kulit luar DAP.

Ini antara luahan peribadi Mazlyn demi menghalalkan diri sebagai barua DAP.

Pada pendapat saya, sesuatu yang dahsyat berlaku dan bukan sahaja daripada segi keputusan pilihan raya, tetapi juga kata-kata yang dikeluarkan sesetengah pemimpin yang jelas menunjukkan sifat perkauman. Saya amat terkejut dan tidak menyangka keadaan boleh menjadi seteruk itu. 
Rasa tertipu dan tidak puas hati sebagai rakyat biasa telah memberi saya semangat berjuang dan bahan tulisan yang saya tidak akan jemu menulis kerana ia adalah soal kebenaran. Sehingga Malaysia dapat mengamalkan sistem demokrasi yang benar-benar adil, dengan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) yang benar-benar bebas dan pilihan raya yang telus dan diyakini oleh rakyat; saya tidak akan rasa senang. 
Malaysia adalah negara yang kaya dengan sumber manusia dan sumber bahan asli. Kita mempunyai keupayaan untuk bersaing di peringkat dunia kerana mempunyai rakyat yang berpendidikan dan infrastruktur yang baik. Namun begitu, ada sesuatu yang menjadi penghalang kepada semua ini, dan bagi saya ia adalah kerajaan dan polisi yang terlalu banyak membabitkan rasuah, penyelewengan dan kronisme. 
Malaysia impian saya hanya akan tercapai jika lebih ramai rakyat mengambil berat mengenai politik dan berkecimpung dalam bidang ini untuk membawa perubahan. 
Saya membuat keputusan untuk menjadi ahli parti politik. Semasa saya menimbang-nimbang parti politik mana yang ingin saya sertai, saya sering ditakutkan oleh seorang rakan yang berkata kononnya orang Cina ingin mengambil alih negara. Mendengar kata-kata itu saya langsung membuat keputusan untuk menjadi ahli DAP. 
Saya amat beruntung kerana diperkenalkan kepada ahli DAP yang berwibawa oleh rakan di bidang perubatan. Saya dapat rasakan ini adalah keputusan yang baik dan peluang yang tidak akan saya sia-siakan supaya suatu hari nanti, anak-anak saya akan mewarisi Malaysia impian saya.

Inilah melayu yang teperuk dalam tempurung yang tiba-tiba laungkan kesucian DAP tetapi cuba kita bandingkan penulisan ini.

Nama saya Peter dan saya adalah ahli DAP sebuah cawangan di Johor.Saya menyertai DAP sejak tahun 1998.Saya masuk DAP kerana percaya parti DAP memperjuangkan demokrasi tulen untuk rakyat Malaysia.Walaupun saya seorang yang cerdik dan memilki ijazah tetapi saya pun tertipu dengan DAP.Mereka bukan berjuang untuk rakyat Malaysia tetapi berjuang untuk Dinasti Lim.

Kerana saya terlalu lantang melawan Dinasti Lim terutamanya dalam kes penipuan CEC hidup saya menjadi tidak aman.Saya sering diganggu oleh taiko-taiko yang dipelihara Dinasti Lim.Untuk sementara waktu saya melarikan diri ke Indonesia kerana gangguan taiko Lim.Hidup saya lebih aman disini dan saya akan berjuang daripada jauh untuk memastikan semua rakyat Malaysia tahu kejahatan Dinasti Lim. rujuk sini untuk 13 posting kejahatan DAP

Atau bagaimana pula pendedahan dari warga China terhadap rancangan dan muslihat CINA DAP MALAYSIA.

BACA APA PENULIS KATA BERKENAAN CINA MALAYSIA:
Pandangan ini adalah dari Ye Lin-Sheng yang berasal dari china tetapi seorang ahli perniagaan di Malaysia, Hong Kong dan Australia, Thailand, Singapura, Britain dan Amerika Syarikat.


Beliau mempunyai banyak pengalaman yang melibatkan orang Cina di negara yang disenaraikan itu. Tetapi orang Cina di Malaysialah yang paling tidak bersyukur, kejam, serta mengkhianati perjanjian ataupun dipanggil perlembagaan. Dalam buku Ye Lin-Sheng The Chinese Dilemma (East West Publishing, Australia, 2003), Ye Lin-Sheng menulis: Baca 7 sebab yang diberi disini
Atau bagaimana kita ambil tahu kenapa Tunku Aziz yang merupakan melayu pernah memegang jawatan tertinggi dalam DAP keluar meninggalkan DAP walaupun ditawarkan dengan pelbagai ganjaran. Tunku Abdul Aziz meletak jawatan Naib Pengerusi DAP dan bertindak keluar daripada parti itu dua hari lepas selepas dikecam kepimpinan parti itu kerana mengkritik DAP yang terselah dengan sistem kuku besi. Pernahkah Mazlyn mengkaji kenapa ini berlaku?

Atau bagaimana pula dengan Presiden Kongres Melayu Pulau Pinang (KMPP) Rahmad Ishak keluar daripada parti DAP. Beliau menuduh parti itu memperalatkan orang Melayu untuk agenda politik sempit dengan berselindung di sebalik istilah 'berbilang kaum.'

Menyelar Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng sebagai pemimpin ala-Hitler yang memimpin parti itu secara kuku besi bersama bapanya Kit Siang.

"Parti DAP bukanlah tempat orang Melayu berlindung, tetapi sebaliknya dipergunakan secara senyap dan halus untuk memuaskan hawa nafsu pemimpin mereka.

"Malah penggunaan istilah amar makhruf nahi mungkar hanyalah diperdagangkan oleh Lim Guan Eng dengan niat untuk mendapatkan sokongan orang Melayu," kata beliau.
Atau bagaimana dengan seorang lagi ahli Melayu DAP yang asalnya dibawa masuk ke dalam DAP oleh Theressa Kok.

PULAU PINANG 22 Julai 2011. Ahli DAP Jelutong, Mohamed Razali Abdul Rahman yang baru-baru ini tampil menjadi saksi mengenai majlis kesyukuran tertutup untuk paderi-paderi di sebuah hotel di Jalan Macalister di sini mendakwa dia sekali lagi menerima ugutan bunuh daripada orang tidak dikenali, semalam. 
Beliau yang dipecat daripada DAP pada 6 Julai lalu mendakwa diugut sekali lagi menerusi panggilan telefon kira-kira pukul 10.05 pagi.
Pada 2 Jun lalu, Mohamed Razali, 42, pernah menerima ugutan bunuh menerusi nota ditulis atas sekeping kertas yang diletakkan di depan pintu rumahnya.

Dalam panggilan yang diterimanya semalam, Mohamed Razali mendakwa seorang lelaki dipercayai berbangsa Melayu mengugut akan melakukan sesuatu terhadap dirinya jika beliau mendedahkan rahsia parti.
"Pemanggil itu berkata begini: Hang jangan dok dedah apa pun. Hang baru hilang kerja. Lepas ni hang pulak nanti hilang. 
"Saya percaya ugutan ini ada kena mengena dengan kenyataan saya yang disiarkan dalam akhbar baru-baru ini," katanya ketika ditemui selepas membuat laporan di Balai Polis Jelutong di sini hari ini.

Selasa lalu, Mohamed Razali melahirkan hasrat untuk mendedahkan mengenai perancangan DAP yang dianggap menindas serta menganiaya rakyat khususnya orang Melayu. 
Ahli Parlimen Jelutong, Jeff Ooi sebelum ini menafikan dakwaan kononnya beliau menganjurkan satu majlis pertemuan paderi-paderi dari seluruh negara yang turut berikrar untuk menjadikan Kristian sebagai agama rasmi Persekutuan sekali gus melantik Perdana Menteri dalam kalangan penganut agama itu. 
Menurut wakil rakyat DAP itu, beliau hanya menghadiri majlis kesyukuran yang diadakan secara tertutup untuk paderi-paderi tersebut di sebuah hotel di Jalan Macalister sebagai tetamu. 
Bagaimanapun, pada 13 Mei lalu, Mohamed Razali membuat laporan bagi membantu polis melakukan siasatan mengenai penganjuran majlis itu.
Beliau berbuat demikian setelah kecewa dengan pembohongan oleh pihak terlibat mengenai majlis berkenaan

Sekarang Theresa Kok yang juga membawa masuk Mazlyn. Jadi dimana silap jika Dr Mazlyn dilebel barua pelapis baru DAP. 

2 comments:

Anonymous said...

Sebab apa nak sakit hati dan dengki dengan Azeez..Awat kerana hang tak dapat buat kerja macam dia ka..yg hang sakit hati dekat dia tu pasai apa..maknanya hang tak tau sejarah dia....hang pakai bantai sahaja sebab dia tu org UMNO....

Anonymous said...

Sebab apa nak sakit hati dan dengki dengan Azeez..Awat kerana hang tak dapat buat kerja macam dia ka..yg hang sakit hati dekat dia tu pasai apa..maknanya hang tak tau sejarah dia....hang pakai bantai sahaja sebab dia tu org UMNO....

Isu Terkini

get this widget here