Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 24 November 2013

Doa Buat Ayahda Tun Dr Mahathir

Buat Ayahda Tun Dr Mahathir yang kucintai. Jasamu dan pengorbananmu terhadap negara adalah terlalu besar untuk dibandingkan dengan caci maki musuhmu.

Sesungguhnya Ayahda pernah luahka kekecewaan bilamana dihari persaraan mu berakhir dengan kegagalan bangsa Melayu masih jauh ketinggalan. Itu bukanlah salahmu Ayahda. Itu kerana salah kami yang lambat memahami arah tuju perjuangan mu. 

Walaupun bergitu sebenarnya kamu sudah berjaya lebih jauh berbanding mana-mana tokoh lain. Kamulah bapa permodenan malah kamulah yang meletak Malaysia dipuncak tertinggi didunia yang bukan sekadar nama tetapi segala rakyat mengecapi dari pelbagai sudut kebaikan.

Ayahda kami amat menyanjungi ku dan dengan nama Allah diketika Ayahda sedang terlantar, kami doakan.


2 comments:

Anonymous said...

Kami memohon kepada Allah menyelamatkan ayanhanda yg juga Penyamun No.1 Malaysia supaya beliau tidak dikenakan azab neraka.

Anonymous said...

Meroyan betul kau ye.. agaknye tentu kau ni keturunan penyamun ye tak.. apak kau dulu mesti ahli kumpulan rompak dan rogol.. baik kau tanya emak kau betul ke tidak.. entah entah emak kau dulu pelacur murahan kat lorong haji taib dulu tak...

Isu Terkini

get this widget here