Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 24 December 2013

Ketika Pakatan Rancak Atur Bersih 4 Najib Ambil Peluang Dekati Allah

Ketika ini Para Pakatan terlampau kesebukan mencanangkan pelbagai urusan yang berkait menjayakan rampasan kuasa pada 31 Disember ini. Dengan rangkaian pelbagai hebahan untuk mendesak membawa pelbagai bahan letupan dan senjata demi menjadikan himpunan kali ini lebih dahsyat.

Untuk apa lagi.. Ianya untuk menyakinkan PRU13 lalu semuanya satu pernipuan. Itupun setelah 40k bangla di war-warkan ketua Pakatan kantoi kerana tak ada bukti malah tidak mahu mengaku terlepas cakap dalam ceramah.

Sekarang menafikan dirinya lah pernah berkata-kata sedemikian walaupun ada bukti video.

Apa jua mereka lakukan, negara luar tidak putus-putus memertabatkan Malaysia sebagai negara yang terbaik malah menjadikan negara islam contoh secara resmi berbanding parti bertopeng islam dulunya menafikan BN memperjuangkan negara islam. Sekarang mereka tidak berani mendabik dada sedemikian di deoan sekutunya sendiri.

Ketika ini juga kelihatan yang pro BN pun juga rancak menyerang kem sendiri, masing-masing tertekan dengan alasan sendiri dan lebih-lebih lagi kenaikan harga barang.

Emm memang payah buat seorang PM untuk memenuhi semua kehendak rakyat. Ini adalah masa sukar. Dan lebih sukar untuk rakyat fahami terutama bagi mereka yang cenderung antara berfikiran jangka sekarang, atau jangka pendek atau jangka panjang, atau merangkumi semuanya? ini membedakan apa andaian mereka tentang situasi dan kedudukan ekonomi negara ini.

Ketika kesibukan bersih 4 dan serangan-serangan kem sendiri, pada Datuk Seri Najib dan isterinya Datin Seri Rosmah telah mengambil pendekatan mengdekati Allah.

Sesungguhnya mereka nampak sungguh Tawadhuk dan punya fikrah Islam yg hebat. Hanya Allah yang maha mengetahui dimana nasib negara ini...

1 comment:

paridah said...

PM sedang memohon doa utk kebaikan negara yg dipimpinnya...in sya Allah...pasti Allah menurunkan taufik n hidayahnya n kita semua terselamat drpd bala bencana...

Isu Terkini

get this widget here