Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 30 January 2014

Video Politik Anak Jantan Azmin Cabar Najib Demi Selamatkan Nafsu Serakah Anwar


Ini dia wayang gambar PRK Kajang dah bermula..

Bagaimana untuk ubah perhatian rakyat terutama dari Kajang untuk terus berfikir ANWAR GILA KUASA HINGGA SANGGUP BAZIRKAN WANG RAKYAT DEMI NAFSU SERAKAH TERGILAKAN JAWATAN PM DAN MB...

Ini dia.. video bawah telah buktikan bagaimana Azmin cuba alih perhatian rakyat terutama penyokong Pakatan suapaya fikirkan ini satu cubaan mememalukan Najib. Oleh itu lupakan soal pembaziran wang rakyat, ayuh kita enjoy memalukan Najib dan akhirnya Anwar tercapai hasrat nafsu yang terkawal-kawal lagi.

Inilah politik anak jantan biar membazir asalkan nafsu tertunai... Kalau berginilah cara PKR untuk menyelesaikan sebarang kemelut dalaman kerajaan dibawahnya, iaitu dengan bazirkan wang rakyat selamatkan Anwar, kalau perintah negara alamat leburlah segala aset hanya semata-mata melempias nafsu anwar. 

Maka tidak syak lagi dengan nama Pakatan Kangkung Rakyat ialah harap pucuk pimpinan sahaja mendongak ke langgit sombong bongkak mat jenin, manakala rakyat terendam didalam tanah takungan air longkang dikencing dan dikhianati.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here