Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 7 February 2014

Rakyat Kajang Memalukan Anwar Yang Bertaraf Pemimpin Dunia

Bertapa sedihnya melihat Anwar Ibrahim telah dimalukan dengan sadisnya orang masyarakat dikajang terutama di Taman Koperasi Cuepacs, malam tadi menyebabkan Anwar hilang seri hendak mengkangkung jualan ubat belitnya.

Ini berikutan ceramahnya cukup hambar apabila hanya dihadiri kira-kira 100-200 orang.

Keadaan itu dilihat satu tamparan besar kepada Anwar yang juga calon Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang kerana dia sebelum ini dilabel sebagai pemimpin bertaraf dunia oleh para penyokongnya.

Ketibaan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu pada pukul 10.50 malam juga sekadar menerima tepukan ‘lemah’ daripada orang ramai.

Ceramah beliau mengulangi isu-isu berhubung kenaikan harga barang dan tohmahan terhadap UMNO serta Barisan Nasional (BN) yang menyebabkan beberapa penduduk mengeluh bosan dan meninggalkan majlis.


3 comments:

Anonymous said...

Pd pendapat saya yg hadir ceramah di tmn cuepacs smlm xramai sbb org cina xhadir. org melayu je masih percayakan anwar.org cina dah penat dengar cerita2 yg diulang2. Tp dont worry undi cina xberbelah bagi untuk anwar. So congrate dato' seri atas kemenangan di kajang

Anonymous said...

Cina memang tak nak datang pun. Tapi kita jangan salah sangka bahawa mereka tak menyokong pembangkang. Mereka semua buat2 bodoh je, buat2 macam tak menyokong, alah senang cakap mereka semua ni berpura-pura je lah. Kalau kita nak tahu hakikat sebenar keiklasan cina2 ini adalah selepas keputusan PRK Kajang. Masa itu baru kita tahu, hampir 98% mereka ini menyokong puak2 yang menentang kerajaan BN. Tak kira lah sama ada calon2 yang di letak itu anjing ke, peliwat ke, yang pernah melangan pelacur ke, mereka tetap sokong asalkan calon2 itu akan tunduk dan mengikut kehendak DAP. Kalau kita letak calon MCA, adakah orang2 MCA akan berkerja keras untuk menarik penyokong2nya. Sepanjang PRU13, orang UMNO je yang bertungkus lumus sedang kan MCA dan Gerakan buat dek je. Asal pulus masuk je. Undi depa bagi ke pembangkang. Tak tau lah kalau yang lepas itu masih tidak di jadikan iktibar oleh UMNO atau tidak. Kalau UMNO je yang berkerja keras, tak ada maknanya.

Anonymous said...

kehadiran khalayak bukan leh jadi pengukur.kita tgk sblm PRU13 ramai tul org2 Cina hadiri prog PM tapi hasil sebaliknya berlaku.

Isu Terkini

get this widget here