Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 22 February 2014

Video Selamat Tinggal Karpal Singh Kerana Mulut Celupar Kerusi Tergadai

Apa lagi Karpal dapat katakan, bilamana mereka berani melangkau rukun negara. Demi memperkukuhkan kedudukan DAP mereka sanggup berjalan dibatas-batas kesejahteraan negara ini yang kuat terikat membentuk asas keidupan masyarakat Malaysia dalam prinsip 5 rukun negera.

Rukun Negara adalah asas yang diciptaan para moyang kita demi menjamin negara ini terus bersatu padu malah dapat menghindari trajedi seperti 13 Mei yang boleh meruntuhkan kemerdekaan Malaysia.

Tetapi apa lagi yang DAP dapat harapkan jika tidak memecahkan perpaduan melayu melalui melangkau prinsip rukun negara. Ini sahaja harapan jika DAP bercita-cita memusnah kedudukan Barisan Nasional yang ditunjangi kepimpinan tertinggi UMNO.

Sekarang angkara keceluparan mulut menyangkal Sultan telah diterjemahkan hukuman buat Karpal Singh bersalah di mahkamah. I

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini memutuskan Pengerusi DAP, Karpal Singh bersalah atas tuduhan melafazkan perkataan berbaur hasutan terhadap Sultan Perak Sultan Azlan Shah Perak pada 2009. Hakim Datuk Azman Abdullah dalam penghakimannya, berkata pihak pembelaan gagal menimbulkan keraguan munasabah terhadap kes pendakwaan.


Ini perlu diperkekalkan agar menjadi tauladan buat saki baki mereka yang masih biadap dan sengaja bermain melampaui batas demi cita-cita merampas kedudukan kuasa tunggak sebagai perdana menteri.

Masih ramai lagi yang biadap dan melangkaui batas rukun negara harus dihadapkan ke makamah dan kebanyakan berstatus wakil rakyat. Pastikan mereka dijatuhi hukuman setimpal. Selamat Tinggal Karpal Singh

No comments:

Isu Terkini

get this widget here