Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 19 March 2014

Lim Guan Eng Berpeluh Jugalah Menjawap Kena Saman Datuk Juhara

Ramai orrang menyangka Datuk Jahara akan lupakan soal hendak saman Lim Guan Eng. Tetapi semalam telah terbukti satu sesi datuk telah memberi tahu dia telah memfailkan saman kepada Lim Guan Eng.

Tetapi macam biasalah Lim Guan Eng akan cakap sombong punya:

Tindakan Ketua Pembangkang Dewan Undangan Negeri (DUN) Pulau Pinang, Datuk Jahara Hamid memfailkan saman terhadap Lim Guan Eng atas tuduhan fitnah kerana memanggilnya ‘nenek rasis’ dilihat sekadar usaha mencari publisiti.

Ketua Menteri Pulau Pinang itu sekadar tersenyum dan berkata ‘Kita jumpa di mahkamah’.

“Ketua pembangkang itu nak cari publisiti dan beliau sudah mencapai matlamatnya” kata Guan Eng kepada pemberita selepas majlis tandatangan MoU antara Aceh dan Pulau Pinang.

Tetapi hakikatnya macam poster inilah juga yee.


Lim Guan Boleh bercakap besar tetapi bukan tidak pernah ahli Pakatan kalah saman malah makin kerap kalah saman lagi ada.. Salah satu contohnya Harakah kitab resmi PAS.

1 comment:

Anonymous said...


sekarang waktu yg sesuai, semua bentuk fitnah dan provokasi jahat saman gila-gila dan gunakan proses mahkamah untuk mendapat keadilan. sekian lama masa berlalu pembangkang gunakan kesempatan untuk berlindung, namun pihak kerajaan terus tadah kepala untuk kena ketuk. aku juga jadi sangat fedup dengan cara kerajaan berdepan dengan kebiadapan melampau pembangkang.

Isu Terkini

get this widget here