Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 12 May 2014

Gagal Laksanakan Hudud Ahmad Yakub MB Kelantan Letak Jawatan Kotakan Sumpahnya


Bahana kerana tunduk kepada DAP. Akibatnya Ahmad Yakub  Menteri Besar Kelantan kena pikul apa ikrarnya sekiranya gagal melaksanakan hudud.

Disini tidak timbul bagaiman hudud itu gagal sama ada kerana camput tangan DAP PKR atau serangan dalaman tetapi apabila mulut telah luahkan dan hudud telah gagal dilaksanakan maka. Mahu atau tidak pasti ada dlam PAS yang bakal ambil kesempatan mempergunakannya demi memastikan kerusi itu dikosongkan.

Kerana mulut MB Kelantan sekarang harus buktikan kewibawaannya tau menjadi sindiran sepanjang hayatnya. Apa-apapun merujuk Harakah Pas membatalkan hasrat untuk membawa Rang Undang-Undang Persendirian (hudud) di Dewan Rakyat.



1 comment:

kiasfansuri said...

apa yang saya faham hudud ialah isu politik kerana pas ialah parti politik. setelah sekian lama parti pas dibuli oleh pkr dan dap, isu hudud ini ialah suatu cara untuk menarik keluar pas dari pakatan rakyat. dan untuk memulakan kerjasama dengan umno. untuk keluar begitu sahaja adalah sukar kerana pas kini dikuasai oleh golongan anwarinas dan golongan ulama disingkirkan inilah satu cara pas niatnya untuk kebaikan melayu dan islam. adakah salah tindakan itu? Marilah kita berfikir untuk bersatu, janganlah cari kesalahan mereka sahaja, kerana kita pun tak lari dari kesalahan.

Isu Terkini

get this widget here