Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 24 October 2014

@AnwarIbrahim Dedah Ustaz PR Minum Arak Lebih Teruk Dari Sentuh Anjing @N_Izzah

Maha dahsyat Anwar Ibrahim bila terdesak dengan situasi anaknya menjadi terperangkap ketika menyokong program I Want To Touch A Dog, sampai tahap ustaz PR jadi kambing hitam untuk Anwar spin isu ini.


Lihat sini " Betul ke ada ustaz yang minum arak seperti yang didakwa oleh Ketua Umum Pakatan didalam ceramahnya semalam? Anwar kata, rakyat Malaysia tak patut kecoh sangat bila ada yang anjurkan program sentuh anjing.. Anwar cakap.., perkara tu bukan isu besar untuk dikecohkan..

Menurut Anwar, selain dari ramai org melayu yang minum arak serta anak Menteri yang buat projek berkaitan dengan arak.., ustaz pun ada yang minum juga..

Rasanya Anwar tak akan berbohong pasal ni.. Takkan lah Anwar saja nak fitnah Ustaz kot.. Dan mesti Anwar ada bukti-bukti kukuh untuk menguatkan dakwaan beliau bahawa ada Ustaz yang minum arak tu kann.." Sambung baca sini


Tetapi kenapa sampai macam tu sekali? Inilah bapa Liberalisme yang mahu mengubah masyarakat islam menyimpang dari sunah Fardu Ain dan Figh. Walhal hari ini pada hari jumaat seluruh masjid di negara membaca khutubah jumaat dengan isu haram menyentuh anjing tanpa ada sebab darurat yang dibenarkan.

Mungkin Anwar mahu menyesat dan mudah meusnahkan yang sesat dibawah cengkaman nafsunya?
Tetapi dengar-dengar rceramah Anwar tentang isu ini hanya di hadapan hampir 600 orang penyokong berbanding 10,000 orang jangkaan awal. Namun bergitu yang jelas Anwar betul-betul terdesak memerlukan sokongan orang-orang PAS.

Berbalik isu anjing Nik Aziz berkata Kempen sentuh anjing kerja orang tiada otak tapi tak tahulah kalau-kalau orang PAS sanggup menjadi bodoh sokong Anwar dan Nurul Izzah?


No comments:

Isu Terkini

get this widget here