Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 27 October 2014

Memang Gila @AnwarIbrahim Pembedahan Plastik Di Korea @DrWanAzizah

Saya biasanya akan cuba untuk menjadi sangat tidak sensitif apabila di datangi dengan perkara-perkara bercanggah dengan budaya dan bangsa Korea , Itu antara luahan individu yang sanggup memberlanjakan wang yang besar demi mendapat wajah baru.

Tetapi perubahan ketara ini memerlukan mereka menukar ID baru jika dibanding dengan wajah lama mereka, amat jauh berbeza sekali. Tetapi itu tidak pelik kerana dunia Korea hampir sama dengan dunia Amerika.

Cuma agak kelakar bila ada juga mamat kat Malaysia teringin membuat suntikan botox sebelum ke Sungai Buluh. Macam disengat lebah dan memandangkan dikutuk rakyat kaw-kaw menyebabkan dia tak mahu meneruskan lagi pesiapan muka sebelum bercuti di Sungai Buluh. 

Semoga Anwar dapat berehat dengan tenang di Sungai Buluh. Nasib baik dia tak buat pembedahan muka di Korea, kalau tak mesti nak berubah macam Maha Gandhi, kerana dia ni perasan sangat dapat jadi macam Maha Gandhi walaupun Maha Gandhi langsung tak pernah terbabit dengan kes liwat mahu china doll..

1 comment:

Anonymous said...

Mungkin dia berubah fikiran nak serupa dengan Mandela atau Aung San Su Kyi pulak sebab tak berapa berkenan dengan wajah Mahatma Ghandi?

Isu Terkini

get this widget here