Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 13 December 2014

#AktaHasutan 7 Modus Fasa 2 Perangi Ekstremisme Politik @LimKitSiang @CmLimGuanEng

Lim Kit Siang bergerak atas dasar parti karpitalis DAP yang bercita-cita menghapuskan hak-hak termaktub melibatkan etnik.

Bagaimana seorang seperti Lim Kit Siang, berhak ditabalkan sebagai pemimpin sekiranya cita-cita cuba menghapuskan dasar perlembagaan negara yang telah termaktub sejak merdeka lagi.

Keberanian DAP menyiarkan dasar parti sedemikian di laman resmi DAP membuktikan DAP sudah besar kepala untuk mencabar hak termaktub kepada setiap etnik di negara ini.

Berdasarkan penulisan Lim Kit Siang adalah tertumpu kepada Persidangan Agung UMNO baru-baru ini. Dilihat sebagai keterlaluan membela kaum. Tetapi apabila kita melihat apa yang dilakukan dikalangan Pakatan Rakyat adakah ini sebenarnya maksud Lim Kit Siang dalam memerangi Ekstremisme?

Lim Kit Siang hanya mahu bercakap soal Ekstremisme dalam UMNO tetapi hakikatnya senarai panjang modus operandi yang dijalan oleh DAP PKR dan NGO Pro DAP adalah penghapusan secara total meliputi pelbagai akta yang termaktub.

Bersesuaian dengan dasar DAP Parti Karpitalis berikrar menghapuskan klausa melindungi hak-hak bumiputera yang termaktub.  Lebih mencurigai kenapa kedudukan islam dan raja juga disentuh Jadi apa makna semua ini adakah termasuk dalam modus operandi yang sama dimaksudkan Lim Kit Siang?


No comments:

Isu Terkini

get this widget here