Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 25 April 2012

Kezaliman Selangor Yang Membuang Semua Imam Kerana Politik Kotor

Inilah bukti-bukti kerja gila Pakatan Haram bila terlampau takut dengan bayang-bayangan sendiri. Perjuangan mereka terlampau kepada politik kepentingan peribadi, terlampau tabsud kepada pendekatan dan hasutan kuasa luar. Sehingga mereka sanggup terlibat dalam Kezaliman Selangor Yang Membuang Semua Imam Kerana Politik Kotor . 

Sepatutnya waktu mereka mengambil alih pentabiran Selangor, wajib memikirkan bagaimana hendak memajukan umat islam kerana mereka terdiri dari permimpin yang mengaku beragama islam. Itu tidak menjadi keutamaan mereka sebaliknya mereka bertindak dengan terlibat dalam Kezaliman Selangor Yang Membuang Semua Imam Kerana Politik Kotor .

Jika rakyat Selangor masih juga membiarkan hal-hal ini berluarsa dari satu kesatu gejala terlampau pentingkan politik peribadi tampa memikirkan tangungjawap kepada masyarakat, alamat makin hancurlah Selangor dirosakan dengan kemasukan anasir-anasir mengikut kehendak dan kepentingan politik Pakatan Haram. Patutlah akhir-akhir ini banyak sangat gejala yang bertentangan dengan islam sering berlaku di Selangor, kerana mereka telah bertindak lebih awal, membuang kesemua pihak yang menghalang niat jahat mereka termasuk imam-imam yang lebih 60 tahun berkhidmat . Bukan seorang dua tampir keseluruhan masjid di Selangor. Hebat sangatkah kalau Pakatan Haram terlibat dalam Kezaliman Selangor Yang Membuang Semua Imam Kerana Politik Kotor . Imam yang baling kasut mahu pulak dibelanya?

Fikir-fikirkanlah, benda yang kita anggap remeh boleh meruntuh segala-galanya yang kita warisi dari zaman kemerdekaan. Jangan sampai menyesal kerana kesilapan tabsud! Lihat pendedahan ini.

1 comment:

Anak Perelih said...

"membuang kesemua pihak yang menghalang niat jahat mereka termasuk imam-imam yang lebih 60 tahun berkhidmat"

memang patut diganti la imam imam tu sebab dah terlalu tua untuk memikul tugas sebagai imam.. bayangkan umur masa jadi imam + 60 perkhidmatan = 80 tahun usia imam tu... tu paling kurang tu...

UFB.. di perelih bawah pak hang jadi mufti dulu apa cerita lak??? macam mana orang PAS tak boleh naik jadi imam langsung walaupun anak kariah .. nakkan dia? dan imam UMNO yang masuk PKR pun dibuang... tu zaman pak UFB jadi mufti tu...

Isu Terkini

get this widget here