Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 24 April 2012

Mahasewel Berperangai SYIAH SESAT

Pakatan Rakyat ditubuhkan atas sifat perjuangan merusuh dan memberontak seperti mana sifat Parti Komunis. Kerana mereka lebih bersikap memberontak menentang kerajaan sedia ada yang paling kukuh di dunia. Ini adalah agenda terancang kuasa luar yang mahu menjatuhkan kuasa unik, satu-satunya ujud di dunia iaitu Malaysia.

Keujudan gerakan Pro Mahasiswa SMM atau lebih sedap disebut Mahasewel. merupakan sebahagian gerakan gerakan yang diaturkan Pakatan Rakyat dengan berpaksikan arahan kuasa Yahudi Israel untuk mencari jalan menjatuhkan negara ini.

Tindakan mengamal ritual-ritual pelik dengan aktiviti Kalung Bunga Gambar Najib adalah tidak ubah seperti Mahasewel Berperangai SYIAH SESAT . Kenapa sejak akhir-akhir ini banyak dalam Pakatan Haram menerima unsur-unsur SYIAH SESAT, boleh dilihat dari pelbagai aktiviti-aktiviti mereka. lebih menghairankan PAS hanya lebih suka berdiam sepi dari menegur secara bersungguh-sungguh untuk menghapuskan gejala-gejala sebergini. Adakah PAS juga cuba menyerapkan unsur-unsur Syiah Sesat dalam agenda mereka? 

1 comment:

Unknown said...

Namanya pun mahasewel, x heranlah perangai mcm setan...

NURUL IZZAH TERDESAK!! CUBA SABOTAJ PENGUNDI BN LEMBAH PANTAI!! Baca di sini..

http://apakecoh2.blogspot.com/

Isu Terkini

get this widget here