Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 5 April 2012

Makin Ramai Pakatan Haram Hilang Pertimbangan


Pakatan Haram semakin terdesak dan tertekan dari kebangkitan GELOMBANG BIRU. Prestasi mereka makin menjunam jatuh dengan bergitu teruk meliputi setiap negeri jajahan yang gagal memuaskan hati rakyat. Tanyalah mana-mana negeri jajahan mereka, semuanya ada banyak cacat-cela dari janji dan amanah semuanya terbengkalai. Kini bayangan-bayangan kesalahan mereka menghantui siang malam Pakatan Haram. Habis semua puak-puak mengelabah, pecah kepala memikir apa lagi yang boleh dilakukan! Apa lagi yang boleh dikhianatkan! Ramai juga gila meroyan bila menyedari kospirasi mereka terbongkar!!

Lihatlah di Perak bagaimana Nizar menjadi hilang akal, terjerat menentang projek Vele di Teluk Rubiah yang diluluskan dirinya sendiri semasa menjadi Menteri Besar Perak. Akhirnya surat kelulusan yang ditanda tangannya sendiri menjadi senjata makan tuan. Tersengih-sengih malu Nizar mengakui dalam mengelak?

Lihatlah Khalib bergelumang dengan sampah sarap yang berpunca dari sikapnya yang bodoh sombong. Tidak tahu mengurus tapi galak sangat hendak buang Alam Flora, hingga akhirnya diri sendiri berserabut macam sampah.

Lihatlah tergamaknya Kerajaan Selangor menjadi lintah darat dengan menaikan kadar sewa KBKNS, Jika pada 2011 dari PERCUMA dinaikkan kepada RM1, 977.00 sebulan, tetapi kini dinaikkan lagi sehingga RM6, 180.00 sebulan. Kerana hendak halau semua penyewa keluar, supaya membolehkan mereka jualkan komplek. Untuk apa mereka perlukan duit itu kalau keadaan tidak terdesak.

Lihat juga perangai Khalib menjadi gelabah setelah pendedahan kegiatan murtad semakin menular di Selangor. Kenapa mengjelang 4 tahun baru hendak mengkaji peranan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS). Kenapa bergitu terlewat baru hendak terfikir hal sedemikian wahal dia merupakan Menteri Besar sepatutnya peka dari awal-awal lagi untuk tindakan.


Lihatlah bagaimana sendiwara Khalib dan Azmin di Selangor yang membongkar segala kegiatan menyalahguna wang kerajaan Selangor secara tidak berkhemah. Hingga semua  segala benda aset negeri Selangor hendak digadaikan.

Jangan diceritakan lagi 16 september yang penuh penipuan untuk merampas tahta negara. Kerana sudah cukup dengan berpecah-belahnya keluar ahli-ahli yang berwibawa dari parti PKR nyawa-nyawa ikan. Puncanya hilang kepercayaan dan hilang keyakinan ke atas Anwar yang semakin hidup dalam drama sendiwara berasaskan nafsu serakah. Dan bergitu juga dengan tumbangnya kebangkitan Mahasewel terebah bagaikan sampah masyarakat.

Lihatlah sahaja bertapa terdesaknya Nurul Izzah yang sanggup hilangkan maruahnya, kerana terpaksa megeluarkan kenyataan membela kegiatan rendah moral bapanya yang bergelumangan dengan kegiatan  liwat dan video chinadoll. Malah Isteri Anwar, Azizah dan Shamsidar isteri Azmin terpaksa berpura-pura baik walaupun 12 tahun tidak bertegur sapa kerana bengong memikirkan siapa punya darah daging Nurul Afifah. Anwar kah yang merayap sampai kebini Azmin? Sehingga Anwar terpaksa terlolong minta tolong jangan digembar-gembur lagi sebab makin tertekan dengan perangai ciptaannya sendiri. Rujuk sini Azmin pula dalam siasatan SPRM dalam salah laku mengaut untung dan rompak wang rakyat hingakan Shansidar punyai akaun saham 2 juta dan Azmin akaun saham 8juta.

Lihatlah rakyat disajikan dengan kegiatan klub Kebas Bini Orang sampai mempunyai tauliah memberi tazkirah jam 2 pagi berdua-duaan dengan bini orang di bilik hotel mewah. Dibela-bela sangat oleh PAS?

Lihatlah perangai Nik Aziz yang ambil sikap sambil lewa terhadap masalah air Kelantan sehingga rakyat Kelantan ambil wuduk menggunakan air meneral dalam botol. Rakyat Kelantan bermandikan air yang masih berkeladak berwarna merah. Yang tinggal terlolong-lolong perasit PAS termasuk Muslimat mempertahan masalah air yang Nik Aziz akui kesalahannya. 

Lihatlah dimana projek rumah rakyat yang dijanjikan setiap kerajaan negeri di bawah Pakatan Haram. Bila hampir PRU13, baru hendak buka blueprint projek perumahan rakyat. Kenapa dah hampir 4 tahun baru hendak buka plan, baru hendak pecah tanah.

Lihatlah semakin terdesaknya PAS dan Majlis Syura Ulama PAS sampai terdesak menghalalkan semua aktiviti Pakatan Haram walaupun bercanggah  melampaui batas akidah, syariat dan rukun. Padahal Majlis itu sepatut membimbing PAS menghindari hal-hal dibawah!!
  • Menghalalkan Seksuliti Merdeka dengan menuntut golongan seks bebas.
  • Menghalalkan khalimah Allah dipergunakan pihak gereja dalam bentuk triniti.
  • Menghalalkan gejala murtad.
  • Lupuskan Hukum Hudud dari buku Jinggay
  • Lupuskan Negara Islam dari perjuangan kerana tiada dalam Al-Quran
  • Menghalalkan tanah wakaf dijual dan dimiliki mereka. 
  • Ketuai apa jua penghimpunan haram yang dipimpin kafir harbi untuk menentang kerajaan islam.
  • Bersepakat dengan kafir harbi memerangi perhimpunan bersama umat islam.
  • Memperngaruhi umat islam ini untuk mendukung keselamatan Israel.
  • Berlajar memahami hubungan dengan Yahudi dalam penyerapan kematangan PAS.
  • Buka pintu syurga untuk penyokong Pakatan Haram
Lihatlah bertapa terdesak dan rendahnya akhlak Muslimat PAS bertudung litup tapi terkinja-kinja dijalan raya dengan lagu maki-hamun dengan kata-kata "mampus" orang sesuka hati hingga hilangnya nilai-nilai wanita islam. bergitu juga dengan aktiviti luar kebiasaan pemuda-pemuda PAS yang rela ikut apa sahaja arahan Anwar.

Lihatlah terbongkarnya kenapa Lim Guan Eng memendamkan kes tapak Masjid Bayan Lepas yang digadaikan kepada kontraktor tampa memberi jaminan pembinaannya. Yang sepatutnya Guan Eng harus serahkan kepada Majlis Agama Pulai Pinang untuk bertangungjawap melaksanakan

Lihatlah semakin mengilanya A Samad Said yang kononnya berjuang atas nama NGO sehingga himpunan LGBT Seksualiti Merdeka pun turun demi kebebasan berjuang atas tiket NGO dan suka berkepit dengan Ambiga. Yang peliknya Himpuan Sejuta Umat dia tidak ada pulak dia turun.

Lihatlah semakin celarunya setiap negeri jajahan Pakatan Haram tidak berani bercakap soal-soal janji PRU12 takut makan diri.

Lihatlah bertapa murah nilai wanita seperti Ambiga sanggup bergelumangan dengan kegiatan menghalalkan sex bebas dan sex rendah moral

Lihatlah bagaimana Pakatan Haram menyerang DS najib yang kononnya menyebabkan negara bankrap kerana menabur duit merata tempat. akhirnya tergamam apabila DS Najib bentangkan lapuran pentabiran beliau selama 3 tahun, berganda-ganda lebih cermelang berbanding Anwar sebagai Penasihat Seringgit, hendak tunai janji air free dekat Selangor terutang dan kena saman merata penjuru. 

Sedarlah Rakyat Malaysia!! 
Pakatan Haram semakin mengelumpur keresahan melihat jumlah pengundi baru meningkat. Sebelum ini merekalah paling banyak mendaftarkan pengundi. DAP adalah parti paling banyak di negara ini mendaftar pengundi baru. Sebenarnya akhir-akhir ini, Pakatan Haram mati akal kerana sedar akan kekalahan yang besar di PRU13. Maka mereka mahukan membina persepsi dan alasan kononnya proses mengundi tidak bersih.

Setelah habis semua rancangan bertahun dan serangan jahat mereka Pakatan Haram mati dalam kegagalan dan kebuntuan. Apa lagi mereka boleh buat kalau bukan serentakan Himpunan Bersih dan Himpunan Hijau untuk menutup semua bangkai dan najis berselerak di serata negara. Suka hatilah sedikitpun kami warga UMNO-BN tidak takut untuk menggagalkan hasutan paling tinggi tahap pengkhianatan dan kejahatan di muka bumi tercintai. Gelombang BIRU sudah mara dengan gahnya dan terus mara merempuh dan menumpaskan segala rancangan jahat Pakatan Haram satu persatu tampa gentar.

Bahasa kami bahasa mudah. Bahasa kami bahasa perjuang Agama, Bangsa dan Negara. Bahasa kami tidak sekali-kali membenarkan bumi ini dinodai Pakatan Haram.

2 comments:

Pencinta Bangsaku said...

terbaik Bro...

Anonymous said...

saya bukan pro pkr,pas atau pun umno.tp apa yg saya hendak katakan,cuma penulisan saudara ini mungkin betul atau tidak adalah tidak wajar dan tidak relevan sama sekali.bukan menidakkan apa yg dikatakan atau diperjuangkan oleh saudara,cuma saya amat kesal tindakan saudara ini menjejaskan mentaliti org malaysia secara am nya.jika penyokong pkr juga menulis perkara buruk tentang umno,saya akan berkata begini juga.jgn sala anggap ye.kita masing2 ada akal yg waras.tahu mana yg buruk mana yg tidak.menulis perkara begini,bukan sahaja dpt meruntuhkan bangsa,malah penulisan saudara ini langsung tidak mencerminkan peribadi seorang yg merdeka.jika saudara ingin berjuang,naikkan parti yg saudara juangkan itu dgn usaha yg gigih utk naikkan parti itu.bukan dgn menjatuhkan parti org lain.wlaupun apa yg saudara katakan mungkin benar,tetapi kita manusia biasa.tiada hak bg kita untuk memburukkan seseorang.dan tiada hak lah bg kita seorang manusia untuk menjatuhkan hukum terhadap orang lain.renung2 kan lah apa yg saya katakan ini.yg baik dtgnya dri Allah dan yg buruk dtgnya dri saya.wasalam

Isu Terkini

get this widget here