Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 8 May 2012

Budak Ustaz Hendak Spin Terlanjur Taksub Nik Aziz Diangkat Menjadi Nabi & Keramat

Baru sekarang Ustaz Budak tampil membuat kenyataan yang kononnya dirinya difitnah. Sedangkan dirinya sendiri terang-terang mengangkat Nik Aziz sebagai Nabi dan Keramat. Semuanya kerana terlampau seronok memberi ceramah dengan bertemankan nafsu, akhirnya lupa diri sehingga mengangkat tok gurunya menyamai  Nabi.

Sekarang bukannya hendak tampil memohon maaf tetapi tampil menunding jari menyalahkan orang lain. Itulah sifat orang-orang PAS kalau buat salah tidak penah mahu mengaku kesalahan mereka walaupun hal-hal yang boleh melanggar akidah. Mereka sanggup berpatah arang walaupun membabitkan akidah, akibat dari kerana nafsu ego mengusai diri. Tidak bolehkah berkata benar walaupun pahit kerana Allah? Jangan terpaksa berdusta kerana hendak menjaga PAS atau Tok Gurunya?

Ini adalah contoh yang Allah Subhanallah Tala hendak tunjukan bagaimana tahap tabsud yang melampau terhadap Nik Aziz. Benarlah dimaksudkan Hasan Ali apabila PAS cuba menanamkan PAS di dalam hati manusia, mereka akan perjuangkan seolah-olah PAS itu agama. Bila PAS menjadi agama secara tidak langsung pemimpinnya diangkat sebagai maksum, bila pemimpin itu maksum habislah semua umat jadi keliru, bercelaru, berpecah belah dan bertelagah sesama sendiri. Saksikan kedua-dua video dibawah.



2 comments:

Unknown said...

Islam dia je lah yg betull.. Org Islam lain semua sesat...

NURUL IZZAH JADI PENGUNDI HANTU DI LEMBAH PANTAI? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

ala2 syiah pun ada
mengagungkan pemimpin sendiri

Isu Terkini

get this widget here