Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 13 May 2012

Petua Gila Babi Nik Aziz Dan Haji Hadi

Bagaimana PAS membina doktrin hingga melekat kehati penyokong tegar PAS hingga sanggup menggunakan Petua Gila Babi Nik Aziz Dan Haji Hadi. Siapa mereka berdua yang sanggup mempergunakan status kedudukan umat islam dalam syurga. Syurga milik Allah S.W.T,, Syurga bukan milik PAS..belum tentu Nik Aziz dan Hadi Awang boleh masuk syurga itu kata-kata Hassan basri. Kenapa fatwa Nik Aziz dan Haji Hadi bertukar kepada Petua Gila Babi Nik Aziz Dan Haji Hadi.

Dalam doktrin syurga sebagai ganjaran mengundi PAS menyebabkan orang-orang Melayu amat sukar untuk membezakan antara UMNO dan PAS, kalau PAS mendakwa ahli-ahlinya terdiri daripada orang-orang Melayu Islam, UMNO juga boleh mendakwa ahli-ahlinya terdiri daripada orang-orang Melayu Islam, demikian juga kalau PAS mendakwa ianya memperjuangkan Islam, UMNO juga mendakwa ianya memperjuangkan Islam, bahkan dalam Perlembagaan UMNO sendiri tertulis dengan jelas matlamat Islam dalam perjuangannya. Sebab itu doktrin masuk syurga dipergunakan selalu oleh PAS demi meraih undi. Ramai juga yang terpedaya dengan helah ini. Inilah tahap petua gila babi Nik Aziz dan Haji Hadi.

Gila Babi mereka bukan setakat ceramah malah dalam bentuk CD ceramah yang diedar dan dipasang disekitar kawasan strategik yang boleh menjaminkan pemasang dan pendengar masuk syurga. Perhh memang betul-betul Petua Gila Babi Nik Aziz Dan Haji Hadi.

5 comments:

JohorArabianMom said...

Giler lah diorg ni, dah taksub sgt sampai x tau nak bezakan mana btol mana tak btol. Sssungguhnya SYURGA dan NERAKA aku hanya pada ALLAH

Anonymous said...

bodo mung la kot?! itukan surat yng mnongok edit?? bodoh,dosa la fitnah orang !

Anonymous said...

BERANI KAU KATA ULAMAT GILA BABI..WAHAI PENCACAI UMNO. KAU SANGGUP TOLAK ISLAM ..KAU AMBIK UMNO.
SEDAR LAH WAHAI INSAN KAU PILIH JALAN YG SALAH...KEMBALILAH KEPANGKAL JALAN..SOKONGLAH PERJUANGAN ISLAN.

Anonymous said...

bohong..dak tadika pon ley pikir benda nih logik ke x..org umno jgn dok fitnah sgt,esok bangun tdo celik mate tengok dah lam kubur baru ler nak insaf kot.

Anonymous said...

KESIAN KALO IKUT FAHAMAN SONSANG MMG SAMPAI KE ANAK BINI. BAGUS DOK ADA? MOGA BAHAGIA DISANA???

Isu Terkini

get this widget here