Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 14 October 2012

Kedai Bitch & Beaches Kegemaran Selangorku

Ini hendak dikata bodoh tidak bagus! tetapi bagus lagi dipanggil maha kurang ajar! Agaknya inilah budaya pengaruh LGBT dari Anwar. Iyelah Anwar memang suka mengajar benda benda-benda pelik macamni! Apatah Kak Jijah dan anak-anak dia dah tidak kisah pun.

Kedai menjual pakaian wanita yang bernama Bitch & Beaches teletak di kawasan 1 Utama, Bagaimana nama sebergini dapat di benarkan dan diluluskan adakah berpunca dari ROC atau Kerajaan Selangor. Apa yang paling hairan kenapa soal bergini Majlis pembandaran  tidak mempunyai sebarang tindakan.

Sedangkan kalau dekat Selangor bab-bab menutup permis cepat dilakukan jika iainya menguntungkan Pakatan Haram.

Apalah hendak jadi dengan budaya perniagaan di Selangor sekarang ini! Dimana fungsi kerajaan Selangor, terutama Khalib Gagap yang memegang portfolio Menteri Hal Ehwal Islam Selangor. Apa benda-benda macam ini tidak boleh ambil pehatian sedikit ke?

Kalau yang soal macam ini tidak boleh ambil pehatian bagaimana soal rumah urut, pelacur, pejudian dan pub yang semakin berluasa di sekitar selangor ketika ini. Bermakna berganda-ganda hilang pehatian khalib gagap

Memandangkan dalam Pakatan Rakyat menyokong LBGT dan seksualiti Merdeka, bermakna soal bergini tidak lah menjadi masalah!

No comments:

Isu Terkini

get this widget here