Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 24 October 2012

Pratonton Nizar Dimalukan Harun Din Kerana Sifat Munafik



Entahlah bagaimana hendak dicakapkan kalau kita menonton Pratonton Nizar Dimalukan Harun Din Kerana Sifat Munafik 

Yang jelas disini bagaimana permahaman  Nizar tengtang matalamat PAS. Bagaimana Nizar boleh terucap dengan ayat-ayat bercanggah di dalam Pratonton Nizar Dimalukan Harun Din Kerana Sifat Munafik dan sekali gus bertentangan dengan kenyataan Harun Din. 

Dimana letaknya nilai dan maruah manusia seperti ini jika soal sebergii masih sempat diputar-belit dan dipermain-mainkan, hingga terang-terang membuktikan PAS adalah parti yang memperalatkan Islam semata-mata ke Putrajaya. Inikah yang cuba digambarkan oleh Nizar Jamaludin.

Persoalannya bagaimana orang-orang PAS yang lain? Adakah mereka bersetuju dengan ayat-ayat Nizar yang terang-terang melebelkan PAS semakin jauh menyimpang dari tujuan asal keujudannya. Adakah akar umbi PAS seperti biasa terpaksa menutup mulut demi menghormati prinsip Ketuanan DAP dan Ariwanas.

Sekarang telah jelas terbukti sebagaimana yang terkandung di dalam Pratonton Nizar Dimalukan Harun Din Kerana Sifat Munafik bahawasanya bukan Nizar sahaja yang bersifat munafik malah melibat keangotaan keseluruhan PAS terlibat tampa memberi penjelasan yang benar-benar jelas walaupun terpaksa bertengtang mata dengan ketuanan DAP. Ada berani ke PAS menggadaikan peluang ke Putrajaya kerana Islam?

No comments:

Isu Terkini

get this widget here