Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 26 October 2012

Sahaja Aku korbankan PAS PKR pada PRU13 kerana Allah Taala


Apa kata kalau umat islam berniat " Sahaja Aku korbankan PAS PKR pada PRU13 kerana Allah Taala " apa kata wahai manusia gila glamer! Siti Zailah Mohd Yusof mungkinkah dia berasa seronok atau panasa membara.

Bayangkan kalau semua umat saling berdoa Sahaja Aku korbankan PAS PKR pada PRU13 kerana Allah Taala Adakah ini membahagiakan Siti Zailah Mohd Yusof.

Bayangkan kalau antara PAS PKR dan UMNO saling melafazkan doa menyebelahi pihak masing-masing. Adakah ini akan memberi keuntungan umat atau  adakah ini akan memberi didikan yang baik untuk generasi baru kita memahami tengtang bagaimana membina kekuatan islam di negara ini!

Adakah dengan kita peralatkan agama untuk memecah umat! Di sabalik topeng Islam kita sengaja menjadikan kaedah meraih hajat peribadi berbanding memikir kesan kepada keseluruhan umat islam! Inikah cara PAS fikirkan kepentingan jangka pendek dan memperdulikan jangka masa panjang umat yang tidak mustahil dijajah di tanah air sendiri!

Kadang-kadang nama sahaja orang yang menulis ini tua tetapi akalnya kadang cetek tampa memikir apa kesan kepada Agama Bangsa dan Negara kita. Sebab kecetekkan akan yang terlampau taksub dengan sifat kepartian sahaja!

Entahlah memang Pecah Palak Mikir bila kegairahan melebihi kewarasan akal! sumber FB si cetek akal itu pasal agama tidak boleh dilentur ikut nafsu politik..Lihatlah contoh-contoh yg belaku : politik ikut agama, bukan agama ikut politik

No comments:

Isu Terkini

get this widget here