Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 26 October 2012

Tuan Ibrahim Sekolahkan Pecacai Selamatkan Ketuanan DAP

Segala anggota PAS sedang bersiap saga dalam operasi lalang dengan bermotifkan menyelamatkan Ketuanan DAP. Semuanya berpunca dari Tuan Ibrahim Keluarkan Arahan Selamatkan Karpal Dan Tuan Ibrahim Sekolahkan Pecacai Selamatkan Ketuanan DAP

Semua ini diyakini berpunca dari ketegasan Harun Din dan Nasaharudin yang kerap mempertikaikan peranaan DAP dalam Pakatan Rakyat dan Anwar Ibrahim yang terlampau berani mempamerkan sifat Pluralisme Islamis Demokrat 

Situasi ini boleh menyebabkan PAS semakin di tinggalkan akar umbi mahupun atas pagar. Malah situasi ini menyebabkan PAS hampir lumpuh diserang UMNO dan rakyat Atas Pagar. 

Masalahnya sekarang Cybertroper PAS jenis suka terlepas cakap hingga budaya mengkafir di FB semakin berluasa! Sebenarnya punca kerana ceramah PAS juga yang sering sangat menggunakan kaedah yang sedemikian.

Kalau setakat kaum taksubnya sahaja tidak apalah tetapi jangan lupa dekat luar masih ada lebih ramai lagi yang waras membuat pertimbangan yang boleh membeza dan mengawal akidah masing-masing.

Malah diketika pecacai berhujah diruang Facebook menemui kegagalan mempertahankan hujah kerana kebanyakkan antara merekapun  keliru antara yang mereka faham dan yang diarahkan penyebaran. 

Situasi ini menyebabkan bukan sahaja Tuan Ibrahim Keluarkan Arahan Selamatkan Karpal Dan Ketuanan DAP tetapi terpaksa Tuan Ibrahim Sekolahkan Pecacai Selamatkan Ketuanan DAP dengan mendidik semula warga PAS berlajar berdebat menggunakan fakta bukan setakat copy paste, tetapi apa bendapun tidak faham.

Jadi pendidikan tahap masuk kelas dewasa pun bermula! seperti biasa alasan untuk mengelirukan warga taksub mereka denganmereka persepsi baru dengan kaitan operasi lalang. Walaupun bergitu macam biasalah kalau jenis auta pusing kot mana pun lama berbau juga bangkai tu kan! Memang Pecah Palak Mikir kali heheheh.

Tuan Ibrahim pun jenis tikam kawan dari berlakang (Kalau Tidak percaya klik sini) dan tidak mustahil pecacai yang di sekolahnya bakal tikamnya depan berlakang! Samada Tuan Ibrahim Sekolahkan Pecacai  Selamatkan Ketuanan DAP atau DAP yang sememangnya mengsekolahkan Tuan Ibrahim jadi bendul piang! lama-lama kenal jual baru Tuan Ibrahim Pecah Palak Mikir.....

No comments:

Isu Terkini

get this widget here