Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 5 October 2012

sejak bila PAS pandai menghalalkan Konsert rosak akhlak

BOYCOTT!!! Inilah perkataan terbaik untuk konsert bersih 2.0 yang akan diadakan di Granada Jaya, Selangor Stadium pada 13/10/2012 petang 06:00 dengan membeli tiket masuk syurga PAS sekurang-kurangnya bernilai RM5 untuk menjadi perosak yang digelarkan ke syurga! 

Awas! orang ramai di luar sana jangan sesekali terlibat dengan konsert perosak. Ingat lagi perhimpunan "duduk dan bantah" banyak implikasi buruk yang terjadi hingga seorang anggota polis cedera parah di buat oleh puak puak LGBT ini.. orang islam sama sekali di tegah untuk menghadiri konsert tidak bermoral ini.

Yang menghairankan mana hilangnya puak-puak PAS ini. Sampai bila kau orang menjadi pecacai ketuanan biaDAP dan sejak bila PAS pandai menghalalkan Konsert rosak akhlak

Asalkan bersama DAP dan PKR, PAS memang hilang pegangan prinsip, hilang pertimbangan waras terus jadi kaldai ketuanan biaDAP dalam Pakatan Haram. Sampai bila hendak jadi kaldai hitam hati?

Ayat yang paling kurang adap. dah konsert perosak akhlak kena pula guna perkataan Derma Menima hilangg akal ke puak-puak ini! Memang Pecah Kepala Mikir betul!! Sebab PAS jenis melayu yang tidak mengaku melayu sedang menjadi ejen perosak kepada agama bangsa sediri demi ketuanan biaDAP.

Sampai bila kita mesti tertarik idola tok guru Nik Aziz yang menjadi hamba biaDAP, sampai bila! Inilah punca menjatuhkan agama bangsa sendiri demi kemaruk ke Putrajaya.

















No comments:

Isu Terkini

get this widget here