Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 9 October 2012

Tun Mahathir Buktikan Tony Pua Dan Khalib Terlupa Mereka Nyanyuk

Tony Pua dan Khalib Ibrahim menafikan kenyataan Tun Mahathir dan menyifatkan bekas Perdana Menteri itu sebagai seorang yang nyanyuk selepas memberi kenyataan baru-baru ini yang dikeluarkan dalam satu rencana yang ditulis akhbar New Sunday Times. malah juga berkata Tun Mahathir tidak relevan dan telah mencemarkan nama sendiri dan mengurangkan persepsi baik antara Tun Mahathir kepada rakyat

Betulke kenyataan mereka ini! Atau mereka sengaja untuk pusing cerita. Wahal terdapat Bukti Tony Pua Dan Khalib Terlupa Mereka Nyanyuk..

Apa yang diperkatakan Tun Mahathir bukanlah satu rekaan semata-mata sebaliknya berlandaskan bukti pengakuan puak-puak Pakatan Haram yang menggerakkan kempen menjadi Anwar sebagai Perdana Menteri.

Sebaliknya adalah kebenaran yang diakui oleh orang kuat Suaram sendiri Pengarah Kua Kia Soong. Menurutnya 
Berkenaan Soros, Kua berkata jutawan itu mempunyai hak untuk menyalurkan wang kepada sesiapa yang difikirkannya sesuai. 
'Soros menggunakan wang sendiri' 
"Apa yang tidak kena dengan George Soros? Apa sahaja Soros buat bukan urusan kami. "Dia tidak menggunakan wang rakyat AS atau Hungary. Dia menggunakan cara tersendiri ... "Tambah Kua . sumber Suara Sarawak baca lanjut
National Endowment for Democracy (NED) yang dipimpin tokoh Yahudi, Carl Gershman menyalurkan dana hampir RM20 juta ke negara ini antara 2005 hingga 2011.

Sikap 'pemurah' pertubuhan yang turut dikaitkan dengan penyangak mata wang, George Soros itu dibuat menerusi pelbagai pertubuhan bukan kerajaan (NGO) sama ada yang berdaftar atau tidak serta agensi-agensi lain.

Menurut sumber, antara penerima terbesar dana daripada NED itu adalah National Democracy Institute for International Affairs (NDI) berjumlah kira-kira RM4.6 juta iaitu 23 peratus daripada keseluruhan dana yang disalurkan.

NDI adalah pertubuhan yang turut menyalurkan 'sejumlah kecil sumbangan' kepada Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) seperti yang diakui sendiri Pengerusinya, Datuk S. Ambiga dan dilaporkan secara meluas portal-portal berita sebelum ini. sumber

Adakah mereka ini tidak terlibat dengan Pakatan Rakyat. Sedangkan Suaram mewakil peguamnya untuk turun memberi ceramah Anwar di serata tempat untuk menjaja karangan skandal scorpene semata-mata untuk menjatuhkan Datuk Sri Najib Razak. Wahal yang terbaru 
KUALA LUMPUR, 8 Okt — Seorang pendakwa kerajaan Perancis yang terkenal menafikan laporan-laporan media yang tersebar di kalangan beberapa portal berita online Malaysia berhubung perbicaraan yang sedang berlangsung di Perancis, mengenai dakwaan rasuah oleh sebuah syarikat Perancis berhubung pembelian dua kapal selam Scorpene buatan Perancis oleh Malaysia pada tahun 2002. 
Yves Charpenel berkata media di Malaysia harus dapat membezakan antara khabar angin dan fakta dan antara siasatan dan perbicaraan.
“Saya sedar mengenai semua kekecohan yang dibangkitkan media tertentu (organisasi) di Malaysia berhubung perkara ini tapi apa yang saya boleh kata ini adalah tidak lebih daripada satu perbicaraan oleh media,” katanya kepada Bernama di sini, hari ini.
Jika penglibatan Suaram bukan setakat dengan mainan isu propaganda Scorpene malah bersama Ambiga juga terbabit dalam isu-isu siri demo Bersih, Dengan penglibatan sebergini mana mungkin dapat dinafikan lagi yang semua ini adalah mainan pro George Soros dan kuasa-kuasa asing pro Yahudi Israel lain dalam mencari habuan dalam politik Malaysia.

Ada benarnya di dalam satu tulisan di akhbar New Sunday Times, Mahathir memetik beberapa sumber yang menyatakan Soros sebelum ini berusaha berbuat demikian di Hungary, Ukraine dan Georgia.

Sumber yang dipetik Mahathir itu antara lainnya menyatakan bahawa Soros membiayai NGO untuk membentuk "masyarakat sivil" bagi memberi peluang untuk "penjajahan" baru. Beliau juga mengaitkan perkara itu dengan "kegemaran" bekas timbalan perdana menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika di dalam kerajaan.

Mahathir juga menyatakan betapa Anwar kini masih bercakap mengenai "masyarakat sivil" "Kesamaan idea di antara kedua-duanya, Soros dan Anwar adalah signifikan. Undi untuk pembangkang adalah undi untuk Soros, si penyangak matawang. Tun Dr Mahathir

Semua ini memberi jika dikaitkan dapat memberi satu hujah dan pembuktian yang kuat dan sukar dinafikan oleh Pakatan Rakyat. Tetapi macam biasalah kerana Tun Mahathir Buktikan Tony Pua Dan Khalib Terlupa Mereka Nyanyuk

Kalau hendak dibandingkan Tun Dr Mahathir dengan Tony Pua dan Khalib Ibrahim, langsung kedua-dua si nyanyuk Pakatan Rakyat takda tanjak langsung untuk menyaingi keupayaan dan kemampuan Tun Mahathir yang diiktiraf seluruh dunia.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here