Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 31 December 2012

Isi Sebenar Blueprint Dasar Perjuangan Nik Abdul Aziz


Isu siapa Nik Aziz dan bagaimana kedudukan kredibilitinya di arena Politik menjelang PRU 13. Ini serba sedikit menyentuh Isi Sebenar Blueprint Dasar Pejuangan Nik Abdul Aziz

Kesimpulan diambang 2013 Nik Aziz telah terlampau banyak meninggalkan kudis dihati masyarakat islam Malaysia. Itulah corak sebenar Isi Sebenar Blueprint Dasar Pejuangan Nik Abdul Aziz

Nik Aziz terlampau seronok dengan fatwanya yang cukup memberi fenomena perpecahan umat islam semakin ketara. Itulah harapan dan blueprint perancangan DAP dan PKR yang mengetuai Pakatan Rakyat. Perancangan pecahkan perpaduan melayu dan tingkatkan keyakinan bukan islam dengan Pakatan Rakyat melalui mainan dasar Pluralisme, Libralisme dan Sosialisme.

Tetapi ingatlah manusia hanya merancang tetapi ketentuannya adalah Allah yang maha mengetahui juga! Dan alhamdulillah apabila semakin ramai ilmuan agama di Kelantan semakin sedar agenda di sebalik blueprint ini dan akhirnya penguasaan PAS terhadap ilmuan agama makin terhakis malah hujah-hujah ceramah PAS sudah semakin rapuh dari jalan kebenaran menurut islam.

TERSERAHLAH KEPADA SAKI BAKI PENYOKONG NIK AZIZ SAMADA MASIH MAHU DIKONKONG DENGAN SIFAT TAKSUD YANG MENULU! YANG PENTING PAS DIAMBANG KEJATUHAN kerana Isi Sebenar Blueprint Dasar Pejuangan Nik Abdul Aziz cukup membuktikan Nik Aziz terlampau kemaruk Putrajaya seperti mana dengan Anwar Ibrahim.

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Isu Terkini

get this widget here