Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 14 March 2013

Awas Tian Chua Belum Puas Hati Dengan Keupayaan Dan Keselamatan Lahad Datu

Keadaan di Sabah beransur baik. Operasi sweeping & mopping akan diteruskan sehingga saki baki pengganas tumpas. KDN bersama KM Sabah dan semua agensi bekerjasama membentuk ESSC demi menjamin keselamatan Sabah pada masa hadapan. Kerajaan akan menghulurkan bantuan kepada rakyat di kawasan yang terlibat dengan pencerobohan pengganas Sulu.

Itu satu kejayaan besar yang juga dari sokongan dan keyakinan rakyat kepada kerajaan dalam menagani krisis Lahad Datu. Walaupun 9 pejuang kita terkorban tetapi pengorbanan mereka bukanlah sesuatu yang sia-sia kepada Agama Bangsa dan Negara.

Juga tidak dilupakan ATM, PDRM dan pelbagai ajensi lain yang menjadi barisan hadapan keatas kejayaan ini. Malah untuk mengukuhkan kejayaan berterusan KDN, KM Sabah & semua agensi yang terlibat membentuk East Sabah Security Command (ESSC) demi menjamin keselamatan Sabah pada masa hadapan.

Cuba kita ada satu masalah dengan seorang ini dari kelompok yang menjadi bangsat dan pengkhianat negara kita.

Puak-puak bangsat ini bukan saja bercita-cita untuk mengurangkan sebahagian anggota keselamatan iaitu Nurul Izzah diketika krisis Lahad Datu! Malah tidak pernah putus asa mencari jalan untuk membawa rakyat membenci anggota keselamatan yang terbukti bersabung nyawa mempertahankan keamanan seluruh rakyat meliputi penyokong setia sibangsat ini.

Bersatulah kita menggagalkan usaha-usaha menggadaikan negara.
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Isu Terkini

get this widget here