Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 3 May 2013

Video Izzah Memaksa Wan Azizah Bongkar Masalah Akhlak Melanda Keluarganya

Akhirnya Wan Azizah menjelaskan segalanya dalam soal masalah gejala akhlak melanda keluarganya. Anda baca sendiri dari penulisan tanpa diganggupun walaupun seincipun. Baca dan faham betul-betul apa yang dinyatakan Wan Azizah.
Dari permahaman PPM! sahlah Anwar tidak pandai jaga anak dan bagaimana pula dia layak untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Malah Wan Azizah sendiri gagal mendidik anaknya dan kenapa pula hendak menyalahkan orang lain. Betullah mana tidak tumpah kuah kalau tidak ke nasi.

Sekarang seperti biasa Wan Azizah bertindak saman dan saman dan saman. U Ulang I saman U!!!!! dah sudah memang tidak habis-habis dengan masalah keluarga dibawa kepada masalah negara. Nanti kalau dah jadi ketua negara pasal lampin anak cucu jadi bahan sidang dalam Parlimen.

2 comments:

Anonymous said...

memalukan wanita bertudung, anak anwar.

Anonymous said...

Tidak ada manusia yang tidak mempunyai masa silam. Kalaulah masa silam kita jadikan sebagai kayu pengukur untuk seseorang adalah mustahil kerana perubahan telah berlaku dan kemungkinan besar apa yang berlaku bukanlah seperti yang kita nampak kerana melihat dengan mata adalah berlainan dengan melihat menggunakan mata hati. Apapun yang berlalu telah berlalu dan manusia sentiasa jatuh dalam dosa. bagaimanapun bukan bererti kita tidak boleh berubah ke arah kebaikan.

Isu Terkini

get this widget here