Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 9 September 2013

Asal Pendedahan Kisah Negatif India Semuanya Rasis

Inikah Malaysia tanah tumpah darahku? Semua perkara dipolitikan demi meraihkan keuntungan politik peribadi. Ini telah terbukti berkali-kali apabila semakin ramai dikalangan ahli politik dan profesional India semakin lancang menghembur kerajaan pelbagai tomahan, menyentuh ketidak adilan terhadap kaum india.

Kita boleh lihat keberlakangan ini kecenderungan mereka ini menyerang tindakan ops cantas untuk menumpaskan gengster-gengster yang bermaharajarela dengan pelbagai aktivi dagangan dadah, pelacuran dan rompakan. SALAHKAH PDRM BERTEGAS DEMI KESELAMATAN RAKYAT? Sebelum ini jika gengster atau penyamun, perompak dikalangan melayu tidak pernah dijadikan isu.

TERBARI, Inilah mainan politik dari Parlimen Batu gajah, V Sivakumar DAP berkata Polis diminta berlaku adil dengan mendedahkan semua nama ketua kongsi gelap dan tidak hanya mendedahkan nama ketua kongsi gelap di kalangan masyarakat India. Kerana india..

Dewasa ini jika ada membabitkan kaum india menjadi isu cukup sensetif seolah-olah rasis perkauman digambarkan mereka. Hakikatnya semua ini untuk kesejahteraan rakyat dan tidak perlulah dipolitikan walaupun membabit kaum manapun, asal bersalah dan ada bukti-bukti jelas pembabitan mereka wajarkah kita abaikan hanya semata menghormati sesuatu kaum?

Malah jika penjenayah bersenjata dan sanghup lakukan apa sahaja dari ditangkap, patutkan polis datang beri salam jamu teh sebelum tangkap?


No comments:

Isu Terkini

get this widget here