Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 30 September 2013

Rahsia Dendam Terpendam PAS PKR DAP Kepada Allahyarham Azizan

Pemergian Allayarham Ustaz Azizan masih dipandang sepi oleh sebahagian orang Pakatan Rakyat malah ada yang berani menyebut elok Ustaz Azizan mati aje! Na'uzubillah, begitu sempit politik mereka ini. tetapi dalam masa yang sama Chin Peng dilebelkan sebagai Almarhum?

Rupa-rupanya ada banyak sejarah tersembunyi di sebalik kisah hidup Allahyarham sebelum ini.

Cerita 1. Tun Hasmah ada membongkarkan kisah bagaimana Allahyarham Azizan ada datang berjumpa Tun Dr Mahathir selepas dilantik menjadi Menteri Besar Kedah. Penuh sinis dan lucu dipaparkan disini Klik Sini

Cerita 2. Allahyarham seorang yang pro mempertahankan Khalimah Allah. Sebab itu dirinya tidak pernah melatah dalam hal ini.

Cerita 3. Allahyarham adalah kuat dalam perkara perpaduan UMMAH antara UMNO dan PAS. Berbanding dengan bersekutu dengan DAP. Sudah tentu ini berbeza dengan puak-puak PAS PKR yang menjadi perasit penyingkiran Nasharudin Mat Isa.

Cerita 4. Allahyarham sanggup memartabatkan Tun Dr Mahathir sebagai pemimpin yang patut kita hormati, walhal orang-orang PAS dan PKR mengangapkan sebagai Maha Firaun. Sudah tentu ini berbeza dengan puak-puak Pakatan!


Cerita 5. Allahyarham amat bertegas membasmi gejala murtad, contohnya kes murtad Nor Aishah Bukhari. Allahyarham terbabit dalam siri jelajah ceramah membuat penerangan kepada masyarakat islam. Sudah tentu ini berbeza dengan Anwar, Nurul Izzah, Mat Sabu dan ramai lagi.


Cerita 6. Allahyarham jenis orang yang tidak pernah membezakan rakyat dengan parti dan sebab itulah dia menjadi bahan caci maki dan tomahan.

Sesungguhnya pemergiannya dan hari pemkebumiannya masih juga menjadi bahan mainan politik seperti yang diceritakan pautan ini

Tetapi kenapa pemergiannya kurang mendapat perhatian Pakatan Rakyat berbanding DAP dan PAS sanggup ke Bangkok untuk mengangkat Chin Peng sebagai Almarhum?

Kenapa kematian Teoh Beng Hok lebih ramai barisan kepimpinan PAS berbanding Allahyarham?

Lihat gambar bawah ini, yang jauh sanggup datang tapi yang dekat tidak datang, yang kalutnya cerita pasal siapa yang perlu dicalonkan mengganti kerusi kosong ditanggalkan oleh Allahyarham. Cintohnya spa yang diperkatakan Tuan Ibrahim? Al Fatihah..

No comments:

Isu Terkini

get this widget here