Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 5 November 2013

Video Mewah Bertapa Bangganya Lim Guan Eng Terima Camry Baru

Tiada ucapan sesuai yang harus diucapkan, melainkan tahniah Lim Guan Eng inilah hasil kemenangan DAP dalam menganaktirikan perusahan tempatan.

Ini satu contoh terbaik bagaimana untuk menjatuhkan perusahaan seperti Proton.


Hakikatnya inilah dilema yang dialami oleh syarikat tempatan, kurang diberi perhatian malah lebih dianaktirikan. Memang benarlah sesebuah syarikat yang baru perlu berlaku revolusi perubahan dari satu peringkat ke satu peringkat.

Tetapi perbezaan Proton dari dulu dan sekarang adalah berbeza, kualitinya semakin bagus dan sentiasa dikemaskinikan. Malah keadaan spesifikasi Proton lebih bagus berbanding Toyota Asia. dan hampir menyaingi BMW, AUDI dan pelbagai jenama import temasuk Toyota Japan.

Proton dijangka bakal mengeluarkan model baru mengganti Perdana tetapi buat seseorang seperti LGE, tidak pernah perduli menyokong industri tempatan apatah dari golongan bumiputera. Walhal jika LGE prihatin sebenar dia menyokong peluang pekerjaan dari sektor tersebut yang anggaran 70% bumiputera.

Kalau dinamakan DAP ada dia perduli.........?

1 comment:

Anonymous said...

Azeez rahim punca kekalahan BN di Sungai Limau, Semuanya gara-gara susu basi yang diedarkan.. ni lah yang dikatakan "kerana nila setitik rosak susu sebelanga", orang macam azeez rahim ni patut ditukar ganti dengan yang lain..

http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/11/azeez-rahim-susu-basi-punca-bn-kalah-di.html

Isu Terkini

get this widget here