Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 17 March 2014

Bukti Wan Azizah Terang-terang Pedayakan Warga Kajang


Bukti apa lagi yang warga Kajang cari ketika Wan Azizah terang-terang menunjukan mereka yang PKR hanya peralatkan DUN N25 untuk selesaikan masalah keluarga mereka.

Bukti apa lagi ketika keputusan menentukan calon Kajang hanya ditententukan oleh ahli keluarga tanpa mendapat pandangan ahli-ahli PKR yang lain yang tidak dibenar mengubah sebarang keputusan keluarga.

" Allah Beri Ujian Pada Saya .Nak Bertanding Saya Bincang Dgn Anak Anak .Saya Kata PAPA Tak Boleh Bertanding , Kena Jatuh Hukuman.Anak Saya Jawab ,MAMA Bertanding ,Kami Dah Besar,Kami Jaga Mama ". " Kalau Org Kajang Bagi MANDAT Pada Saya, Saya Akan Kuat ,Saya Akan Terus Lawan Kezaliman". Kata Wan Azizah Dalam NADA SEBAK .....hu hu hu hu ( Petikan Ucapan Ceramahnya Di Karnival Ushawan Berhadapan Hospital Kajang )

Itu yang terang-terang Wan Azizah gambarkan dan adakah masalah akhlak dari papa dan mama kawin lari, papa terperangkap video china doll, papa 2 kali tersabit liwat yang diakui Majlis Peguam yang pro Anwar, itu berlaku atas hak asasi suka sama suka. Kemudian Wan Azizah dalam kenyataannya menyelar perangai pensyarah yang mengambil kesempatan keatas anaknya yang muda dalam kes video aiskrim Izzah terkeluar.

Sampai bila kita hendak hadap masalah mereka sampai abaikan masalah kita?

No comments:

Isu Terkini

get this widget here