Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 14 December 2014

Raja Petra RPK "Pergi Mampus" DAP Bukan Anti Islam Kecuali Rasuah @CmLimGuanEng

Lim Guan Eng cuba memutar cerita akibat terkanan khalimah Islam yang kononnya dia bukanlah anti islam tetapi anti rasuah.

Mengenai rasuah sebenarnya Pakatan Haram ibarat tunggu kematangan sesuatu kes rasuah hingga sudah berlaku baru bertindak terjerit-terjerit dijalan raya, tetapi taidakpun membantu menghindar gejala ini berlaku mungkin dengan cara ini terbenam mana-mana skandal rasuah yang dikaitkan dengan Pakatan Haram. 

Ini secara panjang lebar telah dijelaskan dengan bukti-bukti oleh Raja Petra (klik dan baca Artikel "Pergi Mampus" disini)


Mengenai DAP bukan anti islam tetapi dalam masa yang sama sengaja mencipta konflik pertelagahan antara muslim dan bukan islam (klik baca di sini)

Apabila Lim Guan Eng sengaja cetuskan konflik khalimah Allah yang kononnya undang berkenaan tidak terpakai kepada bukan islam.

Ini bukan sahaja mencetuskan konflik tertapi itu juga telah mencabar Yang Dipertuan Agung sebagai ketua agama islam. 

Tiada ketua menteri atau menteri besar berhak mengubah mana klausa tentang islam dalam perlembagaan di senenangjung. 

Kecuali Sabah dan Sarawak yang klausa undang-undang Syariah dan Kontrak Sosial sebelum menyertai Malaysia berbeza dari semenanjung. 

Kesimpulannya Semenanjung adalah terikat dari klausa hak-hak termaktub semasa mengecapi kemerdekaan dan borneo terikat dalam kontrak sosial semasa pembentukan Malaysia. 

Tetapi inilah modal Pakatan memainkan konflik. Seperkara lagi undang-undang yang menyatakan tentang Khalimah Allah adalah jelas kenapa Lim Guan Eng masih mahu memanaskan lagi cerita ini.

 Bukankah ini membuktikan sifat semulajadi Lim Guan Eng menjurus kepada Anti Islam?

Tetapi sifat Lim Guan Eng sendtiasa boleh berpura-pura dalam apa jua keadaan kerana itulah dinamakan Tokong. 

Apa yang pasti modus operandi DAP cukup jelas mereka membahagikan pelbagai tugas di kalangan Pakatan Rakyat untuk menjalankan pelbagai gerakan berbeza tetapi menuju matlamat yang sama sebagai Parti Kapitalis yang mahu menghapuskan hak-hak termaktub bumiputera seperti yang tertera di halaman resmi DAP (Rujuk disini untuk modus operandi) (Rujuk disini untuk dasar Parti DAP




No comments:

Isu Terkini

get this widget here