Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 26 January 2015

Pilihan Raya PBT Haron Din Sesah Cukup-cukup Lim Guan Eng Anwar

Memandangkan ramai sangat orang-orang PAS kecut perut dengan DAP kali ini Haron Din bangkit berlasah sesah Lim Guan Eng dengan Anwar cukup-cukup. Semua angkaran peranga kedua makhluk ini yang tidak sudah-sudah menyerang Haji Hadi.

Perlaksanaan pilihan raya pihak berkuasa tempatan (PBT) tidak menyumbang ke arah usaha mewujudkan keharmonian politik negara ini, kata timbalan mursyidul am PAS. 
Datuk Haron Din juga berkata sebarang isu yang boleh menimbulkan ketidaktenteraman akan mengundang padah, laporUtusan Malaysia. 
“Kalau tidak segera, maka masa mendatang akan lebih mencabar akkerana itulah isu pilihan raya PBT elok dihentikan segera,” Haron Din dilaporkan sebagai berkata. 
Sebelum ini Presiden PAS,Datuk Seri Abdul Hadi Awang menyanggah hasrat sekutunya DAP untuk mengadakan pilihan raya tempatan atas alasan ia berpotensi menyebabkan peristiwa berdarah 13 Mei 1969 kembali berulang. 
Haron turut meminta DAP tidak menyamakan isu pilihan raya PBT dengan isu hudud kerana menurutnya ia langsung tidak mempunyai kaitan. 
“Hudud adalah teras perjuangan parti dan kerana itulah PAS mewujudkan sedangkan pilihan raya PBT ini apa bendanya, bukan perjuangan parti dan bukan teras DAP,” Haron Din dilaporkan sebagai berkata.
Sekarang kita nak tengok siapa yang berani menyerang Haron Din pulak?

1 comment:

Anonymous said...

Bergembira Tepuk Tangan Sama-sama,

Kita Menari goyang bandan goyang Kaki,

Hooray Hooray Hooray Hooray Bergembira,

Nuar Brahim Al Jubori ke Penjara...

Haa haaa Haaa

Aku Tanyer Macai Aper Khabor?

Aku Tanyer Macai Aper Khabor?

Aku Tanyer Macai Aper Khabor....Nuar Di Penjara....

Yaaa Huuuu Malaysia akan Aman Tanya Peliwat Nuar Brahim...

Isu Terkini

get this widget here