Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 11 January 2015

Rupanya Sayang Sangat PAS Dengan @EricPaulsen101 Walaupun Menghina Islam

Sesuatu yang amat-amat mengejutkan bila kenyataan lembut PAS hanya boleh sebut padam kenyataan di twitter dan mohon maaf. Setakat itu sahaja abis cerita. Sayang sangat orang pas rupa-rupanya terhadap si bangsat ini.

Inilah yang diperkatakan oleh Timbalan Ketua Pemuda Pas Pusat, Muhammad Khalil Abdul Hadi menegaskan, Eric perlu padamkan kenyataan tersebut dan mengemukakan permohonan maaf kepada umat Islam sekiranya kenyataannya itu merujuk kepada khutbah Jumaat.

Itu sahaja yang PAS mahu dan selepas ini makin ramai orang-orang bangsat seperti Eric Paulsen berlumba-lumba menghina mencacai islam dan lepas itu mohon maaf dan abis cerita. Adakah kenyataan lembut ini kerana sayang sangat dengan si bangsat ini atau takuyt DAP mengugut PAS diusir keluar dari Pakatan Rakyat.

Inikah rupa PAS setelah menjadi talibarut DAP? Walhal ini bukan kali pertama Eric Paulsen menghina islam dan malah acap kali menghina PAS. Jangan jadi bacul semata untuk tali barut.

2 comments:

Anonymous said...

Ish....mana boleh PAS marah kat DAP??? Giler kamu!

Nanti duit dan habuan2 haram, sapa nak bagi??? Mesti sayang DAP! Kalau sayang DAP, dapat upah lebih2. Upah lebih2 boleh cari bini nombor 2.

Itu lah matlamat lebai2 malang PAS ni. Takde kena mengena dengan perjuangan Islam!

Anonymous said...

astagfirullah al azim.....
klu betul lah timb ketua pas pusat kata "padam aje kat twitter n mohon maaf".. "habis n tutup cerita"...
gila, gila babi...
sanggup depa buat mcm tu hanya disebabkan ANJING YG MENGELUARKAN PERKATAAN TERSEBUT adalah rakan politik mereka.... klu dh fasal agama pun depa dah kata lagu tu... aku x heran klu esok2 ANJING tu mengaibkan mak bapa depa, depa akn buat dek je..
apalah sgt kan.....
kesian sungguh kat puak2 ni...

Isu Terkini

get this widget here