Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 10 January 2015

Semakin Melampau Eric Paulsen Menghina Amalan Dan Ibadat Orang islam Malaysia

Bangkitlah saudara islam aku lihatlah dengan mata hati kamu keatas apa yang diperlakukan oleh Eric Paulsen. hari demi hari dengan bongkaknya menghina satu persatu tentang islam Malaysia.

Bermula dengan hukum hudud, menghina ulama malaysia, menghina amalan mencintai rasul oleh masyarakat islam Malaysia dan yang terbaru melebelkan khutubah jumaat sebagai himpunan ekstremisme ini antara twitternya: 

“Jakim mempromosi ekstremisme setiap Jumaat. Kerajaan perlu menanganinya jika serius mengenai ekstremisme di Malaysia,”

"golongan ulama adalah seperti raja/ Tuhan - tidak boleh dikritik"
"Hmm apabila agamawan palsu samakan doa dengan cara dapat kontrak besar kroni. Syirik besar ni."

"tak tau lah mana lagi Islamik - belanja RM200 ribu buat Jom Heboh agama atau derma kepada mangsa banjir."

Itu belum lagi tindakannya mempersendakan hukum hudud dan hak termatub agama islam agama resmi Malaysia.

Wahai saudara islam ku lihatlah jentera biaDAP bekerja memecah belah anda dan wahai sahabat-sahabat bukan islam kami tidak pernah sama sekali menghina apa jua anutan rakyat Malaysia yang lain.

Kita di bawah satu Malaysia telah lama dibudayakan moyang-moyang kita dengan perpaduan menghormati satu sama lain. Sesungguhnya manusia seperti Eric Paulsen tidak layak menjadi warga negara malah tidak layak dibiar bebas diluar. Sebaik-baik dihumban ke sangkar besi di bawah akta haustan yang palin berat.

1 comment:

Anonymous said...

Apabila ada jenis Ulamak yang membenarkan Allah swt pun mencarut maka akan adalah mereka2 yang tidak faham maksud sebenar kenyataan tersebut terus mencarutkan umat Islam sewenang2nya.

Sepatutnya perjelaskan kenapa kenyataan itu dikeluarkan. Bila, peristiwa apa, dimana, kenama, kepada siapa, untuk apa,ayat berapa, surah apa,hukum apa.

Oleh kerana sedap nak hentam UMNO maka keluarlah ayat2 Al Quran kononya amat sesuai ditujukan kepada UMNO.

Natijahnya DAP terus kutip apa sahaja yang keluar dari Fatwa Politik Tok Guru untuk menghina UMNO.
Kafir2 itu pula yang amat jahil dengan Islam terus-menerus menyerang Islam keseluruhannya.

Sebagai Ulamak perwaris nabi. apakah yang dilakukan untuk membetul keadaan, dibiarkan untuk orang lain yang menanggung segala bencana yang telah dicetuskan.

Ingat, Stadium itulah tempat dipanjatkan doa menjahanamkan umat Islam dan Stadium itulah juga yang tenggelam akibat daripada doa tersebut.

Berdoalah untuk kebaikan, janganlah kita berdoa keburukkan untuk orang lain waima musuh kita, mudah-mudahan Allah swt melembutkan hati mereka kearah kebaikan.

Janganlah kita berdoa untuk pecahkan perut orang lain kelak perut kita yang ditebuk. Insaflah.

Isu Terkini

get this widget here