Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 25 September 2012

Anugerah Disisi Anwar Ibrahim Ramai Tidak Tahu

Aku paling suka dengan hujah kawan kita ini. Memang betul fenomena digambarkannya. Sebenarnya Anugerah Disisi Anwar Ibrahim Ramai Tidak Tahu. Hingga ramai sangat puak-puak menjadi ANTARA YANG BUTA dan PEKAK. 

Puak-puak ini biarlah taik melambung bertempek kedebab ke muka sendiripun dijilat serupa. Apa boleh boleh buatkan! Lagi Anwar auta lagi mereka suka, tak kisah setiap kali suka setiap kali kena tempias kencing ke muka. 

Ohh itulah rahmatnya bersama Anwar Ibrahim sampai ramai yang mengidap penyakit Antara Yang Buta dan Pekak.

Apa-apapun tahniah yang PLING kerana anda tahu membeza kaca dan intan. Jangan jadi pengikut membuta tuli beb! Nanti makan diri ooo!!
ANTARA YANG BUTA, PEKAK DAN 'PLING



Sekarang ini semacam ada satu fenomena yang sedang melanda masyarakat di negara ini. Fenomena ini melibatkan satu golongan yang buta hati, pekak badak dan lemah daya berfikir.

Semuanya gara-gara sudah terlalu taksub dengan ikon pemimpin politik mereka, mereka se-akan buta bila diberi pelbagai bukti-bukti nyata mengenai rendahnya moral si polan itu, seolah memekak telinga untuk mendengar nasihat dan hujah pula. Namun, ada jua lahir satu kelompok besar yang sudahpun membuka mata seluas-luasnya, mengorek telinga sedalam-dalamnya dan kembali sedar....

PD amat berharap agar golongan yang sudah sedar ini agar pulanglah ke fitrah. Kembalilah kita bersatu padu untuk menyiapkan barisan kita terhadap musuh kita yang paling nyata... 

No comments:

Isu Terkini

get this widget here