Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 25 September 2012

Pratonton Balaci Anwar Terpaksa Fitnah Pemuda UMNO Demi Ketuanan DAP

Sudah menjadi amalan yang dianggap mulia di dalam Pakatan Haram mengutamakan DAP melebihi segalanya. Sepatutnya demi membuktikan rasa cintakan Rasulullah SAW kita pupuk semangat bersatu demi membuktikan seluruh ummah bersatu demi Rasullullah SAW. Kerana itulah yang dituntutkan Rasulullah SAW.

Ini tidak berlaku dengan kehadiran belaci yang sengaja mencari jalan-jalan meruntuhkan ummah. Dalam situasi Ngeh menggangap umat islam membuang masa kerana berhimpun demi mempertahankan maruah Rasulullah SAW. Pecacai dan belaci Anwar Ibrahim dengaja mengamalkan budaya Pekak Buta Tuli untuk menyembunyikan kebiadapan Ngeh demi ketuanan DAP.

Sedikitpun mereka tidak terasa bertapa itu pencabulan kepada hak menghormati agama di Malaysia. malah sedikitpun mereka tidak kisah ucapan Ngeh yang mengguris perasaan umat islam. Inikah cara Pakatan Haram yang boleh dipercayai mengjaga kepentingan islam di negara ini. Nampaknya semuanya demi ketuanan DAP melebihi segala-galanya.

Hakikatnya ada cara yang lebih baik bersama-sama menguatkan perpaduan ummah melebihi segalanya. Fitnah sebergini semata-mata mengutamakan politik melebihi tuntitan Rasulullah SAW untuk melihat umatnya bersatu. Sebaliknya mereka menjadi ajen perosak ummah.  Adakah ini cara politik yang bakal kita amalkan hingga generasi bakal mendatang!

No comments:

Isu Terkini

get this widget here