Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 28 September 2012

Mengapa Nurul Izzah Kecewa Dengan Anwar

Sungguh tidak dapat difahami Megnapa Nurul Izzah kecewa degan Anwar ketika mereka telah berjaya! Sepatutnya mereka meraikan dengan kenduri kesyukuran. Bukan Nurul Izzah dan Anwar telah mendidik mahasiswa supaya menghindari Pakatan Rakyat.

Inil telah Anwar dan Izzah buktikan melalui siri keganasan yang berlaku dalam siri demo Bersih dan banyak lagi demo-demo yang lain. Melalui teknik praktikal demolah membuat mahsiswa sedar mana baik dan buruknya antara Perosak Pakatan Rakyat dan Pembina Barisan Nasional. Alhamdulillah inilah kejayaan terbesar memberi gambaran kepada rakyat yang bahayanya mereka jika di beri peluang mengtabir negara. 


Apatah bukti penglibatan kuasa asing terbukti dari pengakuan Ambiga bersama Pengarah Kua Kia Soong. dengan kata-kata keramat yang menyebabkan rakyat terfikirkan semula rancangan jahat mereka.
Berkenaan Soros, Kua berkata jutawan itu mempunyai hak untuk menyalurkan wang kepada sesiapa yang difikirkannya sesuai.

'Soros menggunakan wang sendiri'
"Apa yang tidak kena dengan George Soros? Apa sahaja Soros buat bukan urusan kami. "Dia tidak menggunakan wang rakyat AS atau Hungary. Dia menggunakan cara tersendiri ... "Tambah Kua . sumber Suara Sarawak (rujuk sini)


Dari panduan melalui sejarah pengkhianatan Anwar Ibrahim telah memberi impian buat generasi baru bangkit dan hasilnya Pro Aspirasi membuktikan dengan kemenangan generasi baru di luar. Jadi Mengapa Nurul Izzah Kecewa Dengan Anwar sepatutnya bergembiralah kerana rakyat makin sedar.

  • UUM – Pro Aspirasi menang
  • UMP – Pro Aspirasi menang
  • UTM – Pro Aspirasi menang
  • UMS – Pro Aspirasi menang
  • UPNM – Pro Aspirasi menang
  • UTHM – Pro Aspirasi menang
  • UniMAS – pro aspirasi menang
  • UMT – Pro Aspirasi menang
  • UM – Pro Aspirasi menang (technically)
  • UIAM – Pro Aspirasi menang (technically)
Inikah yang menyebabkan Mengapa Nurul Izzah Kecewa Dengan Anwar ohh! tidak sepatutnya bergitu. Jangan Pecah Palak Mikir ok!!

Yang paling penting wajah penyagak bangsa di bawah telah tersingkir dari memenuhi kepercayaan  dan keyakinan membantu masyarakat melainkan hanyalah perosak anak-anak generasi baru. Nasib baik orang tak buang negeri kerana kesian dengan budak tidak cukup sifat. Ambik kau baru tahu Pecah Palak Mikir kau!!!

2 comments:

Unknown said...

terbaik...

Anonymous said...

kalau dia ni menang kerja berdemo saja siang malam,

Isu Terkini

get this widget here