Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 1 January 2013

Amanat 1981 Mazfuz Tiba-tiba Rasa Takut Kehadiran Mufti Berdebat Bersama Haji Hadi

Alahai macam-macam pula gelagat Mazfuz yang agak tertekan bila mana akan ada kehadiran mufti menjadi perantaraan dalam debat Amanat Haji Hadi 1981 selain membabitkan ulama dikalangan UMNO.

Pada Mazfuz cuba menonjolkan yang UMNO ketakutan kerana isu Amanat Haji Hadi adalah masalah PAS dan UMNO



Itu pandangan Mazfuz tetapi dia menyembunyikan yang masalah ini melibatkan masyarakat islam keseluruhan. Renungkan surat dari mufti ini.

Surat ini terang-terang membuktikan masalah ini bukan masalah politik semata-mata sebaliknya menjadi masalah perpecahan umat islam yang boleh meruntuh seluruh institusi islam di Malaysia.

Malah masalah ini semakin rumit apabila dikalangan PAS dan PKR mula terjebak dengan fahaman Syiah, Pluralisme, Libralisme, Sosialime malah sehingga ada yang menyokong Seksualiti Merdeka yang memberi hak kebebasan penuh terhadap LGBT.

Semuanya kerana fahaman yang bercampur aduk diterapkan di dalam permahaman masyarakat islam di Malaysia. Termasuk Amanat Haji Hadi yang membawa pelbagai isu meruntuh akhidah kerana budaya mengkafir berluasa sehingga sekarang dan penuh menjadi didangan mainan anak muda pro PAS di alam maya. Adakah Haji Hadi boleh menidakkan dirinya dari terbabit dalam isu ini?

Adakah ini yang dikatakan masalah ini bermain sekitar PAS dan UMNO. Buat Mazfuz dengan memberi alasan menyentuh isu rahsuah. Itu yang patut dikata kebudak-budakan tahap berlajar ABC sebagaimana lancangnya mulut Haji Hadi menyelar orang guru ABC!

Tahap putar belit Mahfuz hanya boleh dipakai kepada mat cai-cai yang melafaz setia kepada ketuanan DAP.

Published with Blogger-droid v2.0.9

6 comments:

Anonymous said...

SLM BRO...PERGHHHH GRAFIK TIP TOP! HUHUHUHU...MAT PUT PATUT PRINT TAMPAL KAT DAHI DIA KEHKEHKEHKEH

Anonymous said...

DEMI ALLAH HADI PASTI TEWAS DAN TIDAK MAMPU LAGI UNTUK MEMPERTAHANKAN AMANAH BERACUN NYA....DAN DEMI ALLAH HADI AKAN BERKUBUR BERSAMA AMANAT TOLOLNYA....SEKIAN LAMA HADI MEMPERMAINKAN AGAMA ALLAH DENGAN AMANAH DAN FATWA ALA-ALA BUDAK HINGUSAN DAN PENUH KETOLOLAN DAN TERAMAT BODOH.....INILAH MASANYA ALLAH MENGAIBKAN HADI DENGAN SEHINA-HINANYA....SAAT KEHANCURAN INSAN DURJANA DAN CELAKA INI SEMAKIN HAMPIR DAN TIDAK MAMPU DIHALANG OLEH SESIAPA PUN HATTA OLEH NABI PAS YAKNI NIK AZIZ ALAIHISALLAM.......HADI PERLU MENARIK AMANAT NYA SECEPAT MUNGKIN SEBELUM DIA DIAIBKAB DI DEPAN KHALAYAK MELALUI MEDIA......KEHANCURAN DAN AIB HADI SEMAKIN HAMPIR...DAN IANYA ADALAH PASTI......TERSUNGKURNYA HADI BERMAKNA HANCURNYA SEEKOR DAJJAL DI BUMI MALAYSIA.....YA ALLAH TUNJUKKAN KEBENARAN MU......

padi jantan said...

AMANAT HADI AWANG BERLAWANAN AL QURAN
http://goo.gl/qibMZ <-- "WAJIB DEDAHKAN Aib Calon" - TG Haji Abdul Hadi Awang

PecahPalakMikir said...

tq bro

Anonymous said...

Si Mahpos ni layak MAMPOS saja....wat malu orang Kedah saja....

Anonymous said...

sila baca artikel di web ini dan beri pendapat sekalian dengan sekerasnya http://albangi.wordpress.com/2013/01/05/isu-nama-allah-mengapa-perlu-polemik/#comment-850

Isu Terkini

get this widget here