Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 10 March 2012

Dah kena dah, Bapa Penyamun, Anak Perompak.



Ramai yang menyangka Ratu Twet Nurul Izzah selalu tidak melawat kawasan kerana sebok dengan tungasnya, Tugas merekacipta fitnah tahap PHD kepada UMNO-BN, supaya tercapai cita-cita bapanya yang kemaruk sangat hendak jadi PM. 

Yang orang paling tak tersangka-sangka, Izzah juga paling sebok Mempengaruhi, Menentukan dan Mendesak MB Khalib untuk memberikan tender-tender dan kontrak-kontrak pasir bernilai ratusan juta ringgit kepada Kroni-Kroni Nurul Izzah. Semuanya bukan kecik-kecik anak dilahapnya. Biasalah siapa yang tak kenal bapa Anwar penyamun segala penyamun. Itulah yang didedahkan mymassa  yang mengambil masa sehari dua ini untuk menyelongkar semula fail lama ini.

Ini rupanya fungsi SELCAT yang dinorbatkan PR, sebagai sistem pentabiran paling sempurna di Malaysia. Terbaik masuk poket la katakan. Adakah rakyat perlu berdiam diri sahaja dengan membiarkan Anwar dan anaknya meratap segala kekayaan dengan membiarkan rakyat Selangor dalam dilema hadapi segala jenis masalah pentabiran tempatan dari sampah, PKNS, penjaja kecil, perniaga kecil, air, bas, harta wakaf dan banyak lagi, yang hampir 4 tahun belum sedikitpun menampakan penyelesaian. Inilah penyamun dan perompak paling hebat dalam sejarah Malaysia. Cerita lanjut disini.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here