Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 14 September 2012

Pratonton Aduhai Ustazah Abby Udah Menggatai Kena Bodoh Lagi - UIA


Itudia bertauliah juga Ustazah Abby sampai lebih hebat berbanding-banding ustaz diberlakangnya. Siap mengatai mengumpan orang-orang UMNO perhhh!!

Kelakuan Abby dibayar berlakon di dalam watak khas sebagai Ustazah yang tauliah dari university PAS. Kehebatan dan kemampuan Ustazah Abby melampaui pengetahuan yang ada pada dirinya sehingga dia mampu mencabar sesiapa sahaja untuk berdebat termasuk Ustaz Fathul Bahri dan Dr Asri.

Tapikan Abby ini setakat papar kat Youtube dengan sengaja mencari-cari pasal dengan orang-orang UMNO. Kalau dia betul-betul berani datang ke majlis orang-orang UMNO haaa pada masa itu cabarlah samada hendak tanya soalan ke atau berdebatkan ke cubalah! Kalau beranikan atau sekadar dengan puak-puak PAS je kot,,,


Tidak cukup dengan itu kena sound bodoh lagi (tonton Youtube di bawah). Kalaupun hendak cakap pasal aurat cuba perhatikan tudung Ustazah Jadian PAS ni!! Tersembul Cuping telinga! Mana perginya anak tudung??? Tetapi sempat juga mengedik bukan heheeh!!

Itulah kalau dah bodoh bagus kau duduk diam dari perbodohkan diri. Memangpun PAS nak ambil yang glamer jenis bodoh-bodoh jadi pakat-pakat tangung bodoh seorang sedikit. ye nak,,, PecahPalakMikir bila PAS kemaruk kejar Putrajaya.

1 comment:

Admin. Jerantut Daily said...

Salam tuan, sy dah linkkan blog tuan di blog kami, mohon tuan pautkan juga blog kami diblopg tuan ini, terima kasih. Jerantut Daily: http://jerantutdaily.blogspot.com/

Isu Terkini

get this widget here